بر اساس آخرین یافتههای پلتفرم سئوی سازمانی BrightEdge، بررسیهای اجمالی هوش مصنوعی Google در حال حاضر برای 30٪ از جستجوهای مربوط به سفر از پایان اکتبر نشان داده شده است. حضور AI Overviews از سپتامبر تا اکتبر 700 درصد افزایش یافته است.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در فضای سفر کار می کنید، باید به این تغییر توجه کنید – به خصوص در زمان شلوغی از سال. Google اکنون در حال پاسخ دادن به سؤالات خاص تری در مورد سفر است (به عنوان مثال، «کارهایی که باید در (شهر)، «فعالیتهای مناسب برای خانواده در (شهر)») بنابراین مهم است که مراقب باشید آیا این روی ترافیک شما تأثیر میگذارد یا خیر و آیا Google به نام تجاری شما اشاره میکند یا خیر. .
یافتههای بیشتر مروری بر هوش مصنوعی. BrightEdge همچنین گزارش داد که:
- استنادات یوتیوب پس از افزایش در ماه سپتامبر تثبیت شده است. این نشان می دهد که یوتیوب همچنان منبع اصلی مرورهای هوش مصنوعی خواهد بود و سئوی یوتیوب برای فکر کردن در مورد آن ضروری است.
- نوسانات کلی AI Overviews در مقایسه با سپتامبر 42 درصد کاهش یافته است.
- در آموزش، Google AI Overviews اکنون به سؤالات دقیق تری مانند مسیرهای شغلی، الزامات صدور گواهینامه و جزئیات برنامه مقایسه ای پاسخ می دهد.
گزارش. بینشهای مرور کلی هوش مصنوعی گوگل (PDF) اکتبر تا نوامبر.
جدید در زمین موتورهای جستجو