هی هکرها!
اکنون که اهمیت تقویمهای محتوا را بررسی کردهایم، در اینجا استراتژی دیگری وجود دارد که میتواند به تلاشهای نویسندگی شما کمک کند: ردیابی سرفصلهای اخبار (یا هر محتوا، در این مورد!).
احتمالاً در حال حاضر روزانه اخبار و مطالب زیادی مصرف میکنید، اما به جای اینکه آنها را در بخشی از مغز خود نگه دارید تا بعداً از آن استفاده کنید، بهتر است در صورتی که میخواهید از آن به عنوان یک منبع استفاده کنید، آن را دنبال کنید. منبع یا به عنوان منبع الهام برای مقاله بعدی شما.
بازدید مجدد از ردیاب محتوای خود هر از چند گاهی می تواند واقعاً شگفتی ایجاد کند، به خصوص اگر با ایده ها دست و پنجه نرم می کنید، و می تواند به شما کمک کند نکات کلیدی، پیوندهای مرتبط و نحوه استفاده از اطلاعات را در نوشته های خود ثبت کنید.
اگر برای شروع آماده هستید، در اینجا چند الگوی موجود در HackerNoon وجود دارد تا شما را از عناوین اخبار پیگیری کند:
آیا پیگیری عناوین اخبار واقعاً بسیار مهم است؟
بله، بله همینطور است! کنار گذاشتن ایده پیگیری عناوین اخبار آسان است، اما به دلایلی بهتر است از یک ردیاب محتوا استفاده کنید:
- ایده پردازی: ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم. پیگیری سرفصلهای اخبار (یا هر محتوایی، در این مورد!) میتواند ایدههای خوبی به شما بدهد که میتوانید با سرعت خود کاوش کنید.
- منابع، منابع و منابع: ارجاع و منبع آسان تر است…