نویسندگان:
(1) Shih-Tang Su، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected])
(2) ویجی جی. سوبرامانیان، دانشگاه میشیگان، آن آربور و ([email protected])
(3) Grant Schoenebeck، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1. مقدمه
2. فرمول مسئله
2.1 مدل آزمایشهای باینری-نتیجه در آزمایشهای دو فازی
3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری
3.2 مفروضات و راهبردهای القایی
3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم
3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه
3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک
4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزماییهای چند مرحلهای و 4.1 مدل آزمایشهای باینری نتیجه در آزمایشهای چند مرحلهای
4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده
4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع
2.1 مدل آزمایشهای باینری-نتیجه در آزمایشهای دو فازی
ما این بخش را با تأکید بر این که این مدل تنها پیکربندی آزمایشی دو فازی غیر پیش پا افتاده است، زمانی که آزمایش های تعیین شده و طراحی شده با هم وجود دارند، پایان می دهیم. در پیکربندیهای دیگر به گونهای که برخی از آزمایشهای فاز دوم را میتوان توسط فرستنده طراحی کرد، مدل را میتوان به یک آزمایش تک فازی متناظر کاهش داد به این معنا که …