بررسی ریسک‌های هدف‌گذاری نانو در لینکدین

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

7 بحث

در این مقاله نشان دادیم که نانوهدف‌یابی را می‌توان به صورت سیستماتیک در لینکدین پیاده‌سازی کرد. تنها شرط لازم برای بسیاری از مهاجمان بالقوه بسیار ساده است: داشتن یک حساب کاربری فعال در لینکدین، یادگیری نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی در لینکدین، و فعال کردن دکمه غیرفعال برای راه اندازی کمپین. در این بخش به برخی از مسائل ناشی از کار خود می پردازیم.

7.1 محدودیت های نظری حریم خصوصی و آگاهی

کار ما به مجموعه ادبیات موجود کمک می کند که در زمینه های مختلف نشان داده است…

Source link