بررسی جایگزین‌های تعمیر و نگهداری OEM | دانش مرکز داده


تعیین اینکه چگونه سخت‌افزار شبکه خود را در مراحل مختلف چرخه عمر دارایی به بهترین شکل پشتیبانی کنید، می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد، به‌ویژه زمانی که با OEM به EOSL رسیده باشد.


شناسایی بهترین سناریوها و مقیاس‌های زمانی برای تغییر زمان به یک TPM موثر می‌تواند ترسناک باشد. ابتدا، اجازه دهید اصطلاحات کلیدی مورد استفاده توسط سازندگان تجهیزات اصلی (OEMs) را مرور کنیم. پایان عمر (EOL) به این معنی است که پشتیبانی سخت افزاری دیگر توسط سازنده در دسترس نیست. هنگامی که یک سازنده فروش یک دستگاه خاص را متوقف می کند، به روز رسانی کدهای نرم افزار را متوقف می کند و توصیه می کند که چه زمانی تعمیر و نگهداری را متوقف کنند، (EOSL – پایان عمر سرویس). این تاریخ EOSL (که LDOS – آخرین تاریخ پشتیبانی نیز نامیده می شود) می تواند بین 3 تا 5 سال از زمان انتشار متفاوت باشد. سن دارایی یک عامل حیاتی برای نقشه برداری است زیرا رسیدن به “EOL” در نهایت نیاز به گزینه های تعمیر و نگهداری جایگزین را تحریک نمی کند. با این حال، ارتباط مستقیمی بین سن دارایی و گزینه‌های نگهداری TPM وجود دارد که از نظر مالی جذاب می‌شوند. به طور کلی، اقتصاد 2-3 سال پس از اعلام EOL قانع کننده می شود که زمان بهینه را برای شروع بررسی گزینه های TPM نشان می دهد. به طور گسترده توسط تحلیلگران برجسته، از جمله، مستند شده است گارتنر، که قراردادهای TPM می تواند 50٪ تا 70٪ صرفه جویی در پشتیبانی OEM را به مشتریان ارائه دهد.

تعیین اینکه کدام گزینه پشتیبانی برای شما بهترین است:

به احتمال زیاد، شما تجهیزاتی را در بخش فناوری اطلاعات خود در مراحل مختلف چرخه عمر فناوری اطلاعات از OEM های مختلف دارید. تعیین نحوه پشتیبانی از این تجهیزات می تواند یک چالش باشد. به همین دلیل است که Park Place Technologies رایگان ارائه می دهد ارزیابی ClearView™یک توصیه عینی برای اینکه کدام یک از دستگاه های شبکه شما باید در پشتیبانی سازنده باقی بمانند، دستگاه هایی که ما توصیه می کنیم به آنها منتقل شوید Park Place Hardware Maintenance™، و تجهیزاتی که با آنها همخوانی خوبی دارند NetSure+ – پشتیبانی ما که ترکیبی از پشتیبانی شخص ثالث با تخصص لجستیک جهانی ما است.


یک رویکرد پشتیبانی ترکیبی، که می تواند با ابزارهایی مانند ارزیابی ClearView™ محقق شود، به شما کمک می کند تا تصمیمات پشتیبانی هوشمندانه تری بگیرید. بررسی دارایی‌های شبکه شما می‌تواند نیازمندی‌های بهینه SLA و نیازهای بلندمدت تجاری را نشان دهد.


برخی از کیت های شبکه هرگز نباید برون سپاری شوند:

صرف نظر از سن، چند ممنوعیت واضح برای انعقاد قرارداد خارج از تعمیر و نگهداری شبکه وجود دارد. یک نگهدارنده شخص ثالث باید مواردی را که به شدت به خدمات اشتراک وابسته هستند و/یا مستلزم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است که فقط با یک قرارداد پشتیبانی OEM در دسترس هستند و بقیه تجهیزات را به تعمیر و نگهداری شخص ثالث منتقل می‌کنند، تحت تعمیر و نگهداری OEM قرار دهد. اگر تجهیزات شما برای ماندن در پشتیبانی OEM به دلیل خدمات اشتراک مناسب تر است، اما همچنان به پشتیبانی جهانی 24/7 از جمله قطعات، نیروی کار و پشتیبانی فنی از راه دور علاقه مند هستید – Park Place Technologies’ نتسور + ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد

تنظیم استال برای گزینه های نگهداری شبکه:

اولین مرحله در هر فرآیند مدیریت چرخه عمر سخت افزار، تنظیم استال با درک کامل از تمام دارایی های شبکه است. استفاده از a ابزار کشف شبکه به طور خودکار کشف کنید که دارایی شبکه در چه مرحله ای در چرخه عمر قرار می گیرد و نقاط عطف کلیدی را یادداشت کنید – از جمله تاریخ انتشار پایان فروش (EOS) و پایان نگهداری نرم افزار (EOSW). سازندگان معمولاً اصطلاحات پایان پشتیبانی از جمله آخرین تاریخ پشتیبانی (LDOS)، پایان پشتیبانی (EOS) و پایان عمر سرویس (EOSL) را به کار می‌برند. این رویکرد ترکیبی همه تجهیزات از جمله نقاط دسترسی بی سیم و مدیران شبکه را در OEM های مختلف در نظر می گیرد. انعطاف پذیری افزودن و حذف دارایی ها جزء ضروری استفاده است شرکت های تعمیر و نگهداری سرور. با TPM تماس بگیرید برای اطمینان از زمانی که همه چیز اشتباه می شود – Park Place Technologies با اطمینان خاطر ارائه می کند گارانتی اولین بار Fix™، به این معنی که اگر مشکل سخت افزاری شبکه در اولین بازدید حل نشد، اعتباری برای نظارت بر یک ماه آینده در آن دستگاه صادر می شود.

شناسایی نقاط عطف EOS و گزینه‌های پشتیبانی از قبل، به شما آزادی بیشتری می‌دهد تا انتخاب‌های آموزشی برای پشتیبانی داشته باشید. شما در موقعیتی خواهید بود که درک کنید که پرداخت هزینه های حق بیمه برای پشتیبانی از تولید کننده منطقی است و در کجا فرصت دارید که چرخه عمر محصول را افزایش دهید، OPEX را کاهش دهید و هزینه های سرمایه ای را با استفاده از اهرم به تعویق بیندازید. تعمیر و نگهداری سخت افزار.

Park Place Technologies – آماده است تا گزینه های تعمیر و نگهداری شبکه شما را به طور کامل توصیه کند.

PPT7-22-211019.png


در Park Place Technologies، مجموعه ما از تعمیر و نگهداری سخت افزار، خدمات حرفه ای، خدمات مدیریت شده، راه حل های نرم افزاری، و فروش سخت افزار می تواند به شما در بهینه سازی انواع پروژه های فناوری اطلاعات کمک کند.