بررسی تعصب جنسیتی در برنامه‌نویسی زوجی: بینش‌هایی از مطالعات تجربی

چکیده و 1 مقدمه

1.1 پلت فرم دو کد

1.2 کارهای مرتبط

2 سوال تحقیق

3 متغیر

3.1 متغیرهای مستقل

3.2 متغیرهای وابسته

3.3 متغیرهای مخدوش کننده

4 شرکت کننده

5 برنامه اجرا و 5.1 استخدام

5.2 آموزش و 5.3 اجرای آزمایش

5.4 تجزیه و تحلیل داده ها

قدردانی و مراجع

چندین بررسی ادبیات [10, 15, 21] تحقیق تجربی استفاده از برنامه نویسی زوجی در آموزش عالی را گردآوری کرده اند [6] تمرکز بر برنامه نویسی جفت توزیع شده از منظر تدریس. با استفاده از آزمایش‌های کنترل‌شده، برنامه‌نویسی جفت از راه دور و هم‌محل مقایسه می‌شوند [1, 22]، نتایج قابل مقایسه را نشان می دهد. در بیشتر موارد، متغیرهای تجزیه و تحلیل شده به عملکرد از نظر زمان، کیفیت یا آزمون های کد گذرانده شده مرتبط هستند. ادراکات دانش‌آموزان نیز از نظر اعتماد، رضایت، انگیزه یا شخصیت تحلیل شده است [20].

جدول 1 مطالعات تجربی را در مورد تأثیر جنسیت در برنامه‌ریزی زوجی خلاصه می‌کند، از جمله یافته‌هایی مانند (1) جفت‌های همجنس‌تر «دموکراتیک‌تر» هستند. (2) زنانی که به صورت جفت کار می‌کردند نسبت به زنانی که به صورت انفرادی کار می‌کردند، اعتماد به نفس بیشتری داشتند. و (iii) در زنان مختلط، جفت شدن زنان سودی ندارد [15]. هر چند

شکل 1: رابط کاربری دو کد برای گروه کنترل (چپ) و گروه آزمایش (راست)شکل 1: رابط کاربری دو کد برای گروه کنترل (چپ) و گروه آزمایش (راست)

جدول 1: مطالعات تجربی در مورد جنسیت در برنامه ریزی زوجیجدول 1: مطالعات تجربی در مورد جنسیت در برنامه ریزی زوجی

چنین مطالعاتی نشان می دهد که به نظر می رسد جنسیت یک عامل کلیدی در …

Source link