برداشت من از استراتژی ایده آل رفتن به بازار

اگر پروژه‌ای را شروع می‌کنید، احتمالاً چند سؤال دارید، مانند اینکه چگونه محصول خود را به بازار عرضه کنید و چگونه شروع به فروش کنید.

ما فروش را برای زمانی دیگر صرفه جویی می کنیم و فقط بر نحوه ارائه کسب و کار شما به بازار تمرکز می کنیم.

1. CustDev/JTBD + Soft Launch

وقتی یک گروه کوچک برای راه حل شما پول می پردازد: شما با مشتریان مصاحبه می کنید تا بفهمید چگونه می توانید زندگی آنها را آسان تر کنید و چرا آنها در محصول شما مشترک می شوند.

در این مرحله شما سعی نمی کنید فعالانه محصول خود را تبلیغ کنید، بلکه یک فرضیه/راه حل را به محصول تبدیل می کنید.

قبل از اینکه بتوانید به طور تهاجمی وارد بازار شوید، باید تناسب محصول را تعیین کنید. به این ترتیب، پرتاب نرم برای دستیابی به این هدف مهم است. قبل از اینکه مشخص کنید مشتری هدف چه کسی خواهد بود و چگونه آنها را متقاعد کنید که محصول شما ارزش پول خود را دارد، منابع زیادی را سرمایه گذاری نکنید.

Pennylane یک استارت آپ است که رقیبی برای Xero و Quickbooks می سازد. در ساخت محصول خود، آنها 150 بنیانگذار و صاحب آژانس – TA اصلی آنها را مورد بررسی قرار دادند

هنگامی که آنها محصول خود را عرضه کردند، تقریباً همه شرکت هایی که با آنها مصاحبه کردند، مشتریان پرداخت کننده آنها شدند.
(اغلب، این موقعیت هدف به جای TA است که وزن را حمل می کند)

2. تاثیر GtM را با پیام های کلیدی به حداکثر برسانید

مگر اینکه روی یک محصول انقلابی (یا نوآوری مخرب، طبق…

Source link