برای ایجاد حضور آنلاین خود می توانید از تحقیقات عمیق استفاده کنید

تحقیقات عمیق یکی از جنبه هایی است که شرکت های هوش مصنوعی مایل به پیاده سازی و ادغام با سیستم های هوش مصنوعی فعلی خود هستند. موارد استفاده از تحقیقات عمیق از نظر ماهیت بسیار گسترده است – تحقیقات پزشکی ، دانش عمومی ، بیوگرافی ، یافتن چیزی که شما به خاطر نمی آورید اما زمینه کافی در مورد آن ، تجزیه و تحلیل آماری وجود دارد – و این باعث می شود که از طریق مقالات بی شماری ، زمان زیادی را برای تهیه گزارش جامع در اختیار شما قرار دهید.

یکی از این موارد استفاده می تواند در صنعت استخدام باشد که به نظر من اگر یک استخدام کننده نمایه ای را پیدا کند به اندازه کافی مرتبط است ، می تواند به یک بستر هوش مصنوعی برود ، از تحقیقات عمیق برای دریافت بیوگرافی از آن فرد استفاده کرده و آن را از آنجا ببرد. این تنها در صورتی کار می کند که آن شخص حضور آنلاین و خوبی داشته باشد یا کاری معنی دار انجام داده و آن را در اینترنت قرار دهد.

این من را به نکته بعدی خود می رساند ، یعنی ایجاد یک حضور آنلاین در دنیای هوش مصنوعی.

ایجاد حضور آنلاین خود

من از پیشینه توسعه نرم افزار آمده ام و اگر با در نظر گرفتن چشم انداز فعلی آن در مورد صنعت نرم افزار صحبت کنم ، فکر می کنم ما می خواهیم مواردی را ببینیم که حضور آنلاین قوی می تواند شما را به یک کار مناسب و معقول برساند.

سؤال این است که چگونه در وهله اول حضور آنلاین ایجاد کنیم؟ در واقع بسیار ساده است. در اینجا برخی از مراحلی که می توانید برای ایجاد …

Source link