برای آموزش نحوه نوشتن به ابزارهای SEO اعتماد نکنید

جان مولر از گوگل به سوالی در Reddit پاسخ داد که در آن شخصی که این سوال را می‌پرسد ظاهراً سؤالاتی در مورد آنچه ابزار SEO پیشنهاد می‌کند داشت.

آنچه ابزار پیشنهاد می کرد با هدف سئو مطابقت نداشت.

این سوال است:

من برای وبلاگ یک آژانس مسافرتی ویتنامی می نویسم و ​​مدیریت می کنم که عمدتاً برای گردشگران آمریکایی و استرالیایی پذیرایی می کند.

بسیاری از مقاله‌های H2 حاوی نسخه‌های واقعی ویتنامی کلمات (مانند نام مکان) هستند، زیرا استفاده‌های معدودی از نسخه برجسته (مانند Quảng Bình در مقابل Quang Binh) در پیشنهادات Surfer SEO نشان داده می‌شود.

آیا من در این فرض که لهجه ها نباید وجود داشته باشند، درست است زیرا مخاطبان هدف (گردشگران) در جستجوهای خود از علائم لهجه استفاده نمی کنند؟

یا علائم لهجه از نظر گوگل مهم نیست؟

جان مولر از گوگل پاسخ داد:

“به زبان مخاطبان خود بنویسید – برای سر، بدن… به ابزارهای سئو برای بیان نحوه نوشتن اعتماد نکنید – خودتان تحقیق کنید.”

SERP ها چه می گویند؟

وقتی نوبت به تحقیق در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود می رسد، گاهی اوقات به این کمک می کند که ببینید چه چیزی در آنجا رتبه بندی می شود.

در مثال بالا، پرس و جوهای جستجو با و بدون لهجه (Quảng Bình در مقابل Quang Binh) به طور کلی یکسان هستند، با نسخه تاکیدی SERPs حداقل یک سایت با لهجه را شامل می شود.

این به بررسی SERP ها با استفاده از مرورگرهای مختلف کمک می کند. من از کروم و مرورگر کروم قناری استفاده می‌کنم تا یک جستجو بر روی SERP برای جستجوی دوم تأثیری نداشته باشد (به دلیل شخصی‌سازی بر اساس جستجوهای قبلی).

من می دانم که برخی افراد به شدت به ابزارهای خود متکی هستند تا جایی که SERP های واقعی را بررسی نمی کنند. آنچه در ابزارها وجود دارد همیشه با آنچه در SERP است مطابقت ندارد.

بنابراین همیشه ببینید که SERP ها چه می کنند، 100٪ به آنچه که ابزار در مورد SERP به شما می گوید تکیه نکنید.

می تواند متفاوت باشد.

خودت تحقیق کن

مولر نگفت که از ابزارهای سئو استفاده نکنید. فقط گفت به آنها تکیه نکن که بگویند چی بنویسی.

ابزارهای نرم افزاری بر اساس سطح دانش سئوکارانی است که آنها را ایجاد کرده اند. و اغلب این بر اساس هر چیزی است که در حال حاضر روند دارد، که مفید است و گاهی اوقات نه.

به عنوان مثال، در روزهای اولیه ابزارهایی وجود داشتند که تراکم کلمات کلیدی را توصیه می کردند (به طور ایده آل چند بار کلمه کلیدی باید در صفحه تکرار شود).

و این کار تا زمانی که نشد.

ابزارهای دیگر به گسترش پروژه‌های پیوند متقابل کمک کردند، دیگران محتوا را بازنویسی کردند و آن‌ها نیز تا زمانی که این کار را نکردند کار کردند.

نکته این است که نرم افزار بر اساس آنچه مردم فکر می کنند در مورد سئو در آن زمان می دانند ایجاد می شود و این یک نظر است.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، اکثر نظرات در مورد آنچه دیگران فکر می‌کنند اتفاق نظر دارند. برخی از نظرات به نوعی عجیب و غریب و بیرون هستند یا دروغ هستند. و دیگران جلوتر از بقیه هستند.

به ندرت یک قانون مورد توافق در مورد سئو وجود دارد.

بنابراین منظور این است که برای هر ابزاری که استفاده می کنید، همیشه بهترین قضاوت خود را به عنوان تصمیم گیرنده نهایی به کار ببرید.

بحث Reddit را بخوانید:

استفاده از علائم لهجه غیر انگلیسی در H2s؟

تصویر ویژه توسط Shutterstock/RealPeopleStudio