:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC 4.0 موجود است.
نویسندگان:
(1) D.Sinclair، Imense Ltd، و ایمیل: [email protected]؛
(2) WTPye، دانشگاه وارویک، و ایمیل: [email protected].
:::
جدول پیوندها
- چکیده و مقدمه
- بازجویی از LLM با یک اعلان دم برانگیزنده احساسات
- تجزیه و تحلیل PCA از بررسی احساسات آمازون
- کار آینده
- نتیجه گیری
- قدردانی و مراجع
خلاصه
این مقاله نشان می دهد که چگونه LLM (مدل های زبان بزرگ) [5, 2] ممکن است برای تخمین خلاصه ای از وضعیت عاطفی مرتبط با قطعه متن استفاده شود. خلاصه حالت عاطفی فرهنگ لغاتی از کلماتی است که برای توصیف احساسات به همراه احتمال ظاهر شدن کلمه پس از یک پیام حاوی متن اصلی و یک دنباله برانگیزنده احساس استفاده می شود. از طریق تجزیه و تحلیل احساسات بررسیهای محصول آمازون، ما نشان میدهیم که توصیفگرهای احساسات را میتوان در یک فضای نوع PCA ترسیم کرد. امید می رفت که توضیحات متنی از اقدامات برای بهبود وضعیت توصیف شده متن فعلی نیز از طریق یک دم پرومنت استخراج شود. به نظر میرسد آزمایش نشان میدهد که این کار ساده نیست. این شکست امید ما را برای انتخاب اقدام از طریق انتخاب بهترین نتیجه پیش بینی شده از طریق مقایسه پاسخ های احساسی دور از دسترس در لحظه قرار داد.
\
کلید واژه ها: آگاهی مصنوعی، …