بدون مزیت SEO به میزبانی اختصاصی

جان مولر از گوگل تأیید می کند که میزبانی وب اختصاصی از مزایای SEO نسبت به میزبانی مشترک برخوردار نیست.

این در آخرین قسمت از مجموعه Ask Googlebot در YouTube بیان شده است.

این ویدئو به س fromالی از یک مالک سایت مشاغل کوچک پرداخته است که می خواهد با میزبانی وب سایت خود در یک سرور مشترک هزینه ها را کاهش دهد.

میزبانی اختصاصی گران تر است زیرا برای سرعت بالاتر صفحه طراحی شده است. به نوبه خود ، که میتوانست منجر به مزیت رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل می شود.

اگر در بودجه یک تجارت کوچک فقط مجالی برای میزبانی مشترک وجود دارد ، آیا بازهم طبق استانداردهای Google قابل قبول است؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه مولر می گوید در اینجا است.

میزبانی مشترک در مقابل میزبانی وب اختصاصی برای سئو

میزبانی مشترک به تنظیماتی اطلاق می شود که چندین وب سایت در یک سرور یا در همان آدرس IP میزبانی شوند.

گزینه اصلی میزبانی اختصاصی است ، این زمانی است که یک سرور یا آدرس IP به یک وب سایت اختصاص می یابد.

میزبانی مشترک یک تنظیم معمول است و از آنجا که تعداد محدودی آدرس IP در دسترس است ، برای وب حیاتی است.

از خارج تشخیص نحوه میزبانی یک وب سایت دشوار است. این می تواند در یک سرور منفرد ، مجموعه ای از سرورها ، یک مرکز داده واحد یا حتی چندین مرکز داده باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر اظهار داشت: همانطور که به میزبانی مشترک و رتبه بندی جستجو مربوط می شود:

“استفاده از میزبانی مشترک کاملاً خوب است و بر روی سایت شما در جستجوی Google تأثیر منفی نمی گذارد.”

مولر اضافه می کند ، یک چیز وجود دارد که باید با هاست مشترک از آن مراقبت کنید ، و این سرورهای بیش از حد با تعداد زیادی وب سایت است.

هنگامی که یک سرور مشترک بیش از حد بار می شود ، می تواند کند شود ، اگرچه همین امر می تواند در مورد میزبانی اختصاصی رخ دهد.

وب سایتی که روی یک سرور کند میزبانی می شود منجر به تجربه کاربری ضعیفی می شود و می تواند خزیدن را برای Google دشوارتر کند.

با این گفته ، مولر تأکید می کند که میزبانی اختصاصی به طور خودکار سریعتر از میزبانی اشتراکی نیست و همچنین میزبانی اشتراکی به طور پیش فرض کندتر نیست.

“برای اینکه روشن شود ، یک سرور اختصاصی همیشه سریع نیست و یک سرور مشترک به طور خودکار کند نیست.”

سرانجام ، مولر اسطوره ای را تحت تأثیر قرار می دهد که می تواند با قرار گرفتن در همان سرور وب سایت های “بد” ، بر رتبه بندی یک وب سایت تأثیر بگذارد.

هیچ نظریه ای حقیقت ندارد.

“نگرانی دیگری که گاهی اوقات می شنویم این است که ممکن است وب سایت های بد دیگری نیز در همان سرور میزبانی شوند. سئوکاران گاهی اوقات این را “سرور در یک محله بد” می نامند.

این موضوعی نیست که نگرانش باشید. در عمل ، ارائه دهندگان میزبانی متداول که مورد استفاده قرار می گیرند به تنهایی مراقب این امر هستند.

عموماً طیف گسترده ای از وب سایت ها در میزبانی مشترک از جمله وب سایت های خارق العاده و برخی بد نیز میزبانی می شوند. برای گوگل این خوب است و مشکل ساز نیست. ما با هر وب سایت بر اساس شایستگی های خاص خود رفتار می کنیم نه براساس همسایگان مجازی آن. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور خلاصه ، تا آنجا که به گوگل مربوط می شود استفاده از میزبانی مشترک کاملاً قابل قبول است. به دلایل SEO نیازی به انتقال به هاست اختصاصی یا آدرس IP اختصاصی نیست.

فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=VQpRU8aqSZk