با HubSpot: HackerNoon شرکت هفته آشنا شوید

ما با یکی دیگر از ویژگی های شرکت هفته برگشتیم! هر هفته، ما یک برند فناوری عالی را از پایگاه داده شرکت های فناوری خود به اشتراک می گذاریم، که نشان همیشه سبز آنها را در اینترنت ایجاد می کند. این پایگاه‌داده منحصر به فرد HackerNoon شرکت‌های S&P 500 و استارت‌آپ‌های برتر سال را به طور یکسان رتبه‌بندی می‌کند.

این هفته، مفتخریم که یکی از شناخته شده ترین نام های اینترنت سیاره را معرفی کنیم – HubSpot! HubSpot با بیش از 228000 مشتری در بیش از 135 کشور، نام خود را به عنوان یک غول در بازاریابی و CRM تثبیت کرده است. امسال، HubSpot با ما برای حمایت از جوایز استارت‌آپ‌های سال همکاری کرده است! اگر به دنبال یک پلتفرم CRM هوشمند هستید که نیازهای کسب و کارهای کوچک را برآورده کند، به دنبال HubSpot نباشید. به طور یکپارچه داده ها، تیم ها و مشتریان خود را در یک پلت فرم مقیاس پذیر با استفاده آسان که با کسب و کار شما رشد می کند، به هم متصل کنید.

تصویرتصویر

با HubSpot آشنا شوید: #FunFact

آیا می دانید که HubSpot به عنوان یک ابزار بازاریابی ورودی شروع به کار کرد؟ داستان آنها این است:

در سال 2004، برایان هالیگان و دارمش شاه، دانشجویان فارغ التحصیل MIT، متوجه تغییر عمده ای در نحوه خرید و خرید محصولات شدند. خریداران نمی‌خواستند با تبلیغات مزاحم شوند، بلکه اطلاعات مفیدی می‌خواستند. در سال 2006، آنها HubSpot را برای کمک به شرکت‌ها برای استفاده از این تغییر جهت رشد بهتر با بازاریابی درون‌گرا تأسیس کردند.

در طول مسیر، HubSpot فراتر از بازاریابی به یک …

Source link