با وارد کردن خطاها در درخواستهای پشتیبانی ، شکایات کاربر بهتر رفع اشکال می شود

عکس پروفایل نویسنده

@دارشانبیبدارشان سومشهکار

کارآفرین و بنیانگذار Imagine Easy and drop.io. من آشپزی ، تخته و بازی با ورق را دوست دارم.

“سایت کار نمی کند” ؛ “برنامه برای من خراب است.” “صفحه قبلاً بارگیری می شد اما اکنون اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است.”

آشنا بنظر رسیدن؟ بازخورد مبهم مشتری برای بسیاری از استارت آپ ها می تواند یک چالش بزرگ و زمان زیادی باشد. پاسخ مشترک به این شکایات درخواست دیگری است – برای نسخه مرورگر ، سیستم عامل ، جایی که در سایت بوده اند ، کاری که انجام می دهند و غیره

بسیاری از این درخواست ها هرگز پاسخی دریافت نمی کنند و این باعث می شود که یک تیم تازه کار این سوال را داشته باشد که آیا وضعیت یک باره بوده است یا اینکه آیا آنها با مشکل جدی روبرو هستند که از آن اطلاع ندارند.

بسیاری از فناوری ها وجود دارند که سعی دارند فاصله را از بین ببرند ، از جمله نظارت بر کاربر واقعی ، ابزارهای مشاهده ، نرم افزار ضبط صفحه و سیستم عامل های گرفتن خطای Javascript. اما اغلب اوقات ، داده ها به اندازه کافی خوب نیستند – یا جمع هستند و به مشتری خاص بر نمی گردند یا برای سر و صدا کردن برای درک اینکه یک مسئله واقعی چیست ، دست و پا گیر است. از این بدتر ، بیشتر ابزارهای این دسته گران هستند و می توانند ماهیانه 100 دلار شما را تهویه کنند.

در سیستم عامل خود ، اخیراً بازی جدید Spider Solitaire and Hearts را راه اندازی کردیم. ما شروع به دریافت همین اشکال مبهم کردیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  6 راه برای دانستن اینکه آیا شما آمادگی رهبری همزمان 2 راه اندازی را دارید