TL؛ DR: اکنون برای Search Engine Journal eSummit ثبت نام کنید ، این اتفاق در تاریخ 12-13 ژانویه 2021 انجام می شود.
جلسات PPC و Paid Social ما در SEJ eSummit که از 12 تا 13 ژانویه برگزار می شود ، به طور خاص برای کمک به شما در زمینه هدایت و درآمد بیشتر از فعالیت های شما طراحی شده اند.
ما بسیاری از متخصصان برجسته صنعت PPC را داریم که می توانند بینش های عملی را به اشتراک بگذارند و با شما تعامل آنلاین داشته باشند. علاوه بر این ، کلاسهای پیشرفته PPC برای کمک به پیشرفت کمپینهای PPC در سال 2021 داریم.
تمام جلسات eSummit PPC و Paid Social بصیرت عملی را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند تلاش های بازاریابی جستجو را در سال 2021 به سطح بعدی برسانید.
در زیر چند نکته برجسته از جلسات PPC و Paid Social و مواردی که فقط در دو روز در SEJ eSummit خواهید آموخت آورده شده است.
1. چگونه می توان از طریق PPC منجر به تولید کیفیت بهتر شود
در این جلسه ، میشل مورگان استراتژی های PPC را برای بهبود کیفیت سرب شما با تهیه پیام و تمرکز بودجه در مناطقی که منجر به انتقال کیفیت بالاتر می شود ، به اشتراک می گذارد.
آنچه خواهید آموخت:
- چگونه می توان از طریق PPC منجر به تولید کیفیت بهتر شد.
- ثابت شده است که بهترین راهکارهای PPC چیست.
- چگونه و چه پیام هایی بهترین عملکرد را دارند.
- بودجه PPC خود را در سال 2021 به بهترین وجه تمرکز کنید.
2. نحوه ایجاد کار اجتماعی با مزد برای تولید سرب در سال 2021
در این جلسه ، گرت مهرگوت روشهای قابل استفاده برای استفاده از LinkedIn و تبلیغات پاسخ مستقیم را برای شروع دستیابی به هدفهایی که تلاش می کنید ، خراب می کند.
آنچه خواهید آموخت:
- چگونه فضای اجتماعی پرداخت شده در حال تغییر است.
- چه چیزهایی در اجتماعی پرداخت شده جدید است.
- چگونه می توان استراتژی های خود را برای سال 2021 تنظیم کرد.
- چه تاکتیک هایی بیشترین درآمد را به همراه خواهد داشت.
- چگونه می توان مدل سازی مالی را تراز کرد و در وقت صرفه جویی کرد و منجر به رانندگی می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
3. نحوه جذب کاربران و آزمایش مداوم در سرتاسر قیف خرید
در این جلسه ، امی بیشاپ با آزمایش مداوم روش های جدید برای درگیر کردن و تبدیل چشم اندازها در هر مرحله از قیف خرید ، به شما در مقابله با گلوله استراتژی 2021 خود کمک خواهد کرد.
آنچه خواهید آموخت:
- بهترین استفاده از تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام در سال 2021
- برای اطمینان از اینکه چشم اندازها را تسخیر می کنید چه کاری باید انجام دهید.
- چگونه می توان در کل سفر مشتری این کار را انجام داد.
- چه و چگونه می توان روش های مختلف درگیر شدن و تبدیل پرسپکتیو را آزمایش کرد.
4. چگونه می توان از هدف گیری نوآورانه مخاطب و تاکتیک های خلاقانه استفاده کرد
در این جلسه ، Akvile DeFazio مخاطبان منحصر به فرد و تاکتیک های خلاقانه را جستجو می کند تا به شما در سطح دهی به تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام 2021 B2B و B2C بیشتر کمک کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه خواهید آموخت:
- چگونه فرصت های جدید را برای تعامل با مخاطبان جدید و منحصر به فرد به حداکثر برسانیم.
- چه تاکتیک های خلاقانه ای برای مبارزات تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام B2B و B2C بهترین است.
- نحوه استفاده موثر از مخاطبان بومی و سفارشی برای هدف قرار دادن کاربران در قسمتهای مختلف قیف.
- چه روش های جدیدی برای استفاده از هدف گذاری مبتنی بر آب و هوا کار می کند.
- راه حل های سازگار با CCPA چیست.
- چه روشهایی برای بالا بردن ROAS من (از طریق طراحی خلاقیتهای مبتنی بر تغییر) بهتر است.
5. نحوه استفاده از بازاریابی تجارت الکترونیکی با قیف در سراسر Google Ads & Social
در این جلسه ، تیم مایر بینشهایی را در مورد چگونگی تعیین مخلوط مناسب هزینه در Google Ads و Facebook / Instagram در سال 2021 به اشتراک می گذارد.
آنچه خواهید آموخت:
- نحوه تعیین ترکیبی از هزینه در Google Ads و Facebook / Instagram.
- از کدام قالب های تبلیغاتی برای کدام مراحل از قیف استفاده شود.
- چگونه آنها باید برای بهینه سازی برای جذب مشتری جدید خالص کار کنند.
- چگونه همزمان با دستیابی به اهداف درآمد کسب و کار خود ، با بالاترین نرخ ROAS ممکن به افزایش و فروش متقابل مشتریان موجود نزدیک شوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. نحوه استفاده از PPC و SEO به طور مشترک برای نتایج بهتر
در این جلسه ، Navah Hopkins داده ها و نکات عملی را در مورد چگونگی برنده شدن PPC و SEO در سال 2021 به اشتراک می گذارد.
آنچه خواهید آموخت:
- نحوه استفاده از PPC برای کمک به شما در سئو سایت خود.
- چگونه می توان از SEO برای کمک به شما در زمینه PPC استفاده کرد.
- چرا سیلوها در سازمان ها وجود دارند و چگونه می توان بر آنها غلبه کرد.
- نحوه تعادل هزینه های PPC و SEO برای دستیابی به نتایج مطلوب.
- چگونه تیم های SEO و PPC برای دستیابی به درآمد بیشتر در سال 2021 همکاری کنند.
7. چگونه مهارت های PPC خود را تیز کنیم و پیشرفت کنیم؟
در کلاسهای استاد PPC ما ، امی بیشاپ ، مالک و مشاور بازاریابی دیجیتال ، Cultivative ، LLC ، به برخی از استراتژیها و تاکتیکهای پیشرفته PPC که عملکرد PPC را در سال 2021 به سطح بعدی می رساند ، فرو می رود.
آنچه خواهید آموخت:
ایمی شامل طیف گسترده ای از موضوعات ، از جمله طراحی استراتژی جستجوی پولی ، پیاده سازی و اندازه گیری کمپین های چند کاناله ، نحوه حسابرسی عملکرد کمپین و تکنیک های پیشرفته بازاریابی مجدد خواهد بود.
چارچوب ایمی شامل موارد زیر خواهد بود:
برنامه ریزی استراتژی PPC شما
- هدف تجاری
- طراحی شخصیت های شما و درک تعامل شما.
- ساختار کمپین.
- بررسی رقابتی.
- نقاط قوت و ضعف
بازاریابی مجدد پیشرفته
- تقسیم بندی پیشرفته و پیشنهادات مخاطبان
- با استفاده از بازاریابی مجدد برای تأمین قیف سوخت خود.
- نوشتن تبلیغات مشتری مدار.
- تحلیل عملکرد مخاطب.
برنامه ریزی برای مبارزات چند کاناله
- در حال گسترش در کانال های دیگر.
- به اشتراک گذاری یادگیری ها از طریق کانال ها.
- همکاری با ذینفعان و پشتیبانی از کانالهای دیگر.
- ادغام کمپین ها.
- نظارت بر عملکرد بین کانال.
عملکرد کمپین حسابرسی
- گشتن در روند.
- مرور جزئیات
- شناسایی نگرانی ها
شبکه سازی در eSummit
در خارج از پانل ها و جلسات ، ما همچنین دارای پنل های PPC و مناطق اختصاصی چت ویدیویی برای شبکه های یک به یک هستیم.
دستور کار کامل را اینجا ببینید
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتماً از سالن نمایشگاه های مجازی بازدید می کنید تا از حامیان مالی شگفت انگیز ما بیشتر بیاموزید و یاد بگیرید چگونه فناوری و خدمات آنها می توانند به شما کمک کنند. همچنین می توانید به پیشنهادات ویژه دسترسی پیدا کنید و راهنمایی های تخصصی دریافت کنید.
بیاموزید که چگونه در تماس ها ، تبدیل ها و مکالمات خود دید کاملی ایجاد کنید.
بیاموزید که چگونه برند خود را با ایجاد پیوند پایدار و محتوای استراتژیک رشد دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بیاموزید که چگونه پیوند سازمانی خود را بهبود بخشیده و قابلیت پیش بینی و مقیاس پذیری را ایجاد کنید.
اعتبار تصویر
تصاویر ویژه و در پست: پائولو بوبیتا