خرده فروشان در حالی که برای سال 2025 آماده می شوند، با چالش ها و فرصت های قابل توجهی روبرو هستند. برای اینکه جلوتر بمانند، استفاده از فناوری پیشرفته و استراتژی های داده برای افزایش تعامل با مشتری و افزایش رشد ضروری است.
به پنل تخصصی ما بپیوندید ترسیم مسیر رو به جلو: ساختن یک پلت فرم آینده-رو به جلو برای خرده فروشان در سال 2025. از ملیسا تاتوریس، رئیس بخش فعالیتهای خردهفروشی در Zeta Global، و لزلی لورنز، رئیس خردهفروشی در Snowflake، در مورد ساختن یک پلتفرم آماده برای آینده، بینشهایی کسب کنید.
با تمرکز بر مدیریت داده ها، هوش مصنوعی، ادغام فناوری و استراتژی های عملی، چالش ها و روندهای کلیدی را که بر خرده فروشان تأثیر می گذارد، کشف کنید. این جلسه برنامههای بازاریابی 2025 شما را با برنامههای کاربردی دنیای واقعی و بینشهای متخصص راهنمایی میکند و اطمینان میدهد که پلتفرم شما مقیاسپذیر، مقاوم در برابر آینده و مجهز به قابلیتهای پیشرو داده و هوش مصنوعی است. آن را از دست ندهید! صندلی خود را حفظ کنید امروز.