با این روش های اثبات شده احتمال قطع خدمات خود را کاهش دهید

عکس پروفایل نویسنده

@کایل جونزکایل جونز

مهندس ارشد نرم افزار Vegan Welsh

سرویس پیام رسان محبوب Slack اخیراً یک قطعی جهانی را تجربه کرده است که میلیون ها کاربر را تحت تأثیر قرار داده است. اکثر آنها افرادی بودند که به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا از خانه یا آموزش از راه دور کار می کردند. این قطع برای مدت طولانی ادامه داشت ، به طور بالقوه بر توافق نامه های سطح خدمات آنها (SLA) تأثیر می گذارد ، و بر روی نام تجاری تأثیر می گذارد در حالی که داغ داغ اعلامیه خرید 27.7 میلیارد دلاری آنها توسط Salesforce است. خاموشی مانند اسلک در جامعه متمرکز بر فناوری به طور فزاینده ای مشاهده می شود. بنابراین چگونه از مسائل پرهزینه مانند این جلوگیری کنیم؟

چه عواملی باعث خاموشی می شود؟

قطعی (همچنین به عنوان خرابی شناخته می شود) دوره ای است که سرویس یا سیستم معینی در دسترس نیست ، در ارائه و انجام عملکرد اصلی خود کوتاهی می کند. از بین بردن كاملاً احتمال بروز قطعی تقریباً غیرممكن است ، با این وجود ، روشهای مختلفی وجود دارد كه می تواند شانس قطعی را به میزان قابل توجهی كاهش دهد. برخی از کارهایی که می توان برای تلاش و جلوگیری از حادثه انجام داد عبارتند از:

  • آزمایش کردن
  • مقیاس گذاری افقی
  • مهندسی هرج و مرج
  • بهبود انعطاف پذیری نرم افزار
  • بهبود قابلیت مشاهده
  • بهبود فرآیندها

چه آزمایشی باید انجام شود؟

داشتن یک تست تست بالا تنها بخشی از داستان است وقتی که می آید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  [ANN] راه حل Kubernetes بدون سرور برای برنامه های Cloud-Native توسط CTO.ai