۸٪ از پاسخ دهندگان ایالات متحده اکنون از ChatGPT به عنوان ابزار جستجوی اصلی خود استفاده می کنند. از تنها 1٪ چند ماه پیش افزایش یافته است.
در روزهای اولیه اینترنت، نوشتن برای موتورهای جستجو همه چیز درباره کلمات کلیدی، بک لینک ها و متا تگ ها بود. سپس ظهور هوش مصنوعی محاوره ای مانند ChatGPT، Gemini، Venice، Perplexity، Grok و Meta AI آمد و نحوه تعامل کاربران با محتوا را تغییر داد.
تا سال 2024، این تغییر غیرقابل انکار شده است.8٪ از پاسخ دهندگان ایالات متحده اکنون از ChatGPT به عنوان ابزار جستجوی اصلی خود استفاده می کنند، در حالی که چند ماه پیش فقط 1٪ بود. در حالی که سلطه گوگل از 80 درصد به 74 درصد کاهش یافته است (بارون).
سازمانها همچنین با سرعت بیسابقهای از هوش مصنوعی استقبال میکنند، به طوری که 65 درصد به طور منظم از هوش مصنوعی مولد استفاده میکنند که تقریباً دو برابر نرخ ده ماه قبل (مک کینزی) است.
امروزه نوشتن برای هوش مصنوعی درباره پاسخهای مستقیم، زبان طبیعی و ملاقات با هدف کاربر به روشهای جدید است. اگر علاقه مند هستید محتوای خود را برای پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده اثبات کنید، راهنمای ما در مورد نحوه اثبات AI محتوای خود را برای سال 2025 بررسی کنید.
در حالی که اصول ایجاد محتوا یکسان باقی میماند – ارائه ارزش و قابل یافتن – روشهای بهینهسازی برای هوش مصنوعی و موتورهای جستجو متفاوت است.
بنابراین، چگونه میتوانید محتوایی بنویسید که هم بر روی ابزارهای هوش مصنوعی و هم در موتورهای جستجوی سنتی عملکرد خوبی داشته باشد؟ تفاوت ها ممکن است شما را شگفت زده کند، اما استراتژی ها می توانند در …