با ایمیل شخصی سازی شده و تاثیرگذار، از شلوغی صندوق ورودی خلاص شوید

وبینار زنده - صندلی خود را ذخیره کنید!وبینار زنده - صندلی خود را ذخیره کنید!

جلب توجه مخاطبان در صندوق ورودی که به طور فزاینده ای شلوغ می شود، سخت تر از همیشه است. با افزایش حجم ایمیل و کاهش نرخ کلیک، ایجاد محتوای شخصی سازی شده و جذاب که با مخاطبان شما طنین انداز شود، مهم تر از همیشه است.

اینجاست که قدرت یکپارچه‌سازی CDP-ESP به میان می‌آید. با استفاده از قدرت ترکیبی پلت‌فرم داده‌های مشتری (CDP) و ارائه‌دهنده خدمات ایمیل (ESP)، می‌توانید ایمیل‌های هدفمند و با تأثیرگذاری بالا ایجاد کنید که نتایج را به دنبال دارد.

وبینار آتی MarTech، “بینش مشتری خود را به ایمیل شخصی سازی شده و با تاثیر بالا تبدیل کنید، به شما نشان می دهد که چگونه یکپارچه سازی CDP و ESP می تواند به شما کمک کند بر این چالش ها غلبه کنید و بازاریابی ایمیلی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. اکنون ثبت نام کنید

Source link