بایدها و نبایدهای تبلیغات سرد برای پیشنهادات محصول دیجیتال

به‌عنوان بنیان‌گذار ابزار تجارت دیجیتال، سؤال‌های زیادی از این قبیل می‌پرسم: «من فروشگاهم را راه‌اندازی کردم، محصولاتم را آپلود کردم – حالا چگونه مشتریان جذب کنم؟»

برخی از افراد با پست هایی مانند «سلام به همه، من به تازگی یک کتاب الکترونیکی عالی درباره درخواست ویزای O-1 آمریکا ایجاد کرده ام. بیا بررسیش کن!» اما بیایید صادق باشیم، این نوع پیام به سختی توجه را به خود جلب می کند – بیشتر مردم فقط این نوع صحبت ها را مشخص می کنند.

بنابراین، من چند نکته را برای کارآفرینان آنلاین تازه کار جمع آوری کرده ام تا به شما در شروع کار کمک کند.

مخاطبان خود را شناسایی کنید

ممکن است فکر کنید که محصولات شما برای هر کسی جالب است. هوم، شاید، اما همچنین می تواند نشان دهد که شما واقعاً مخاطب خود را نمی شناسید. چه چیزی را دوست دارند، چه چیزی را تماشا می کنند، در اوقات فراغت خود چه می کنند و کجا می گذرند؟ صدها سوال دیگر وجود دارد که می‌توان پرسید، اما بیایید مسائل را بیش از حد پیچیده نکنیم و کوچک شروع کنیم.

هدف اصلی در اینجا محدود کردن تمرکز شما برای یافتن مخاطبی است که احتمال بیشتری برای خرید محصول شما دارد. در اینجا به نظر می رسد: فرض کنید شما به تازگی یک کتاب آشپزی شیرینی ترکی راه اندازی کرده اید. اگر آن را به صورت تصادفی در هر کانالی با مخاطبان زیاد اما کاملاً تصادفی تبلیغ کنید، روند شبیه به قمار می شود. مطمئناً، شما ممکن است افراد کمی را جذب کنید و حتی …

Source link