تبلیغات مایکروسافت قصد دارد از طریق مشارکت با نتفلیکس و پلتفرمهای پخش برتر، تحول بازاریابی ویدیویی را رهبری کند.
در سال 2023، ظهور تلویزیون های متصل (CTV) و پلتفرم های بیش از حد (OTT) در حال تعریف مجدد چشم انداز تبلیغات است.
مایکروسافت در طی یک پخش اینترنتی اخیر، اهمیت پشته فناوری منحصربهفرد خود را برجسته کرد، که به تبلیغکنندگان انعطافپذیری برای ایجاد کمپینهایی که مطابق با نیازهای تجاری آنها است، میدهد.
همکاری با برترین پلتفرم استریمینگ برای تبلیغات ویدیویی
مایکروسافت بر تعهد خود برای ایجاد نوآوری از طریق مشارکت با پلتفرمهای پخش جریانی پیشرو، به ویژه با قرارداد انحصاری با نتفلیکس برای تقویت سطح اشتراکی که از تبلیغات پشتیبانی میکند، تأکید کرد.
این مشارکت دامنه تبلیغات مایکروسافت را گسترش میدهد و دسترسی مشتریان را به مخاطبان جهانی بسیار درگیر میکند. این در زمانی اتفاق میافتد که اکثر مصرفکنندگان آمریکایی روی یک یا چند پلتفرم مانند نتفلیکس و روکو پخش جریانی میکنند.
پخش اینترنتی همچنین بینش هایی را در مورد غلبه بر پیچیدگی های خرید تبلیغات ویدیویی در یک بازار پراکنده به اشتراک گذاشت.
راهحل مایکروسافت سیگنالهای داده منحصربهفرد، همکاری با سرویسهای استریم، و گردشهای کاری خرید ویدیوی متناسب با این چالشها را ادغام میکند.
تبلیغکنندگان میتوانند از یک پلتفرم یکپارچه بهرهمند شوند که راهحلهای خرید معامله تلفیقی و اندازهگیری بین کانالی را ارائه میدهد و موفقیت کمپین را تضمین میکند.
راه حل های تبلیغاتی مقیاس پذیر
نقش Microsoft Advertising در این بازار که به سرعت در حال تحول است، با ارائه بیش از 860 ناشر CTV، 100 میلیارد بار نمایش ویدیویی در هفته، و 1200 معامله ویدیویی همیشه فعال، محوری است.
DSP در سطح سازمانی، Microsoft Invest (تجهیز شده توسط Xandr)، همچنین امکان استراتژیهای پیچیده خرید رسانه را در کانالها و قالبهای مختلف فراهم میکند و بر رویکرد همهکاره شرکت تأکید میکند.
تبلیغکنندگان این فرصت را دارند که با مجموعه قوی راهحلهای تبلیغاتی مایکروسافت، دسترسی را افزایش دهند، بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش دهند و کمپینها را در مقیاس خودکار انجام دهند.
این بازار جامع مقیاس، مکانهای ممتاز و قابلیت سفارشیسازی را ارائه میدهد که نوید انقلابی در تبلیغات ویدیویی و CTV را میدهد.
تصاویر ویژه: Koshiro K/Shutterstock