Somnis: Rumble Rush، یک بازی بلاک چین که توسط Overtake ساخته شده است، تأثیر قابل توجهی در بازار جهانی بازی گذاشته است و تنها سه هفته پس از عرضه رسمی آن در 20 آگوست، توجه گسترده ای را به خود جلب کرده است. اوه سئونگ هوان، مدیر عامل Overtake اعلام کرد که راه اندازی بازی بسیار زیاد است. فراتر از انتظارات، با بیش از 30000 ثبت نام تجمعی در عرض سه هفته – یک دستاورد قابل توجه در فضای بازی بلاک چین، جایی که پایگاه های کاربران فعال معمولا کوچکتر هستند.
این موفقیت نشان دهنده علاقه شدید و محبوبیت رو به رشد Somnis: Rumble Rush در بین گیمرهای جهانی است که به دنبال تست بسیار موفق Closed Beta Test (CBT) بازی بود.
از روز اول، Somnis: Rumble Rush عملکرد چشمگیری را با میانگین بیش از 10000 کاربر فعال روزانه (DAU) نشان داده است. تقریباً نیمی از بازیکنان ثبتنام شده به طور منظم با بازی درگیر هستند – بیش از دو برابر نرخ نگهداری بازیهای استاندارد – که درگیر شدن و رضایت استثنایی بازیکنان بازی را برجسته میکند.
این فعالیت مداوم کاربر بر تقاضای رو به رشد برای بازیهای بلاک چین تأکید میکند که گیمپلی جذاب را با آزادی بازیکنان برای مدیریت کامل و تجارت یکپارچه داراییهای دیجیتال خود ترکیب میکند.
علاوه بر این، Somnis: Rumble Rush به سرعت در رتبه های جهانی در رده بازی های استراتژی صعود کرده است.