بازاریابی تجارت الکترونیکی: تاکتیک های عملی برای فروش بیشتر

عکس پروفایل نویسنده

@سادیامودسادیا محمود

تحلیلگر تحقیقات بازار. چای نه قهوه کنجکاو در مورد روند در فن آوری.

استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی به شرکت ها کمک می کند تا ترافیک خود را به سیستم عامل خود برسانند و درنهایت آن را به مشتریانی پرداخت می کنند. می توانید از روشهای غیر پولی و غیرپرداخته استفاده کنید تا بفهمید بهترین روش برای شماست.

اما برای به دست آوردن حداکثر نتایج ، شما باید مرتباً استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی خود را مرور کرده و تجدید نظر کنید زیرا الگوریتم های گوگل با تغییرات مکرر در نتایج جستجو به پیشرفت خود ادامه می دهند. استراتژی های معنایی که قبلاً مثر بوده اند ممکن است دیگر کارایی نداشته باشند.

طبق مطالعات ، انتظار می رود درآمد تجارت الکترونیکی ایالات متحده در سال 2023 به 4.9 تریلیون دلار برسد. اکنون نمی خواهید عقب بمانید؟

در زیر پنج عمده آورده شده است استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی برای فروش بیشتر که تقریباً برای همه مفید است.

به مسائل مربوط به ترک سبد خرید بپردازید

طبق مطالعات انجام شده ، به طور متوسط ​​23/69 درصد از مشتریان در هنگام پرداخت ، گاری خود را رها می کنند. این می تواند به دلایل زیادی باشد. این می تواند عدم اعتماد ، یا گزینه های محدود پرداخت ، حتی مسائل فنی باشد.

ذکر همه دلایل احتمالی اینکه چرا یک خریدار بالقوه دقیقاً در مراحل پرداخت از سبد خرید صرف نظر می کند ، مهم است. شاید روند پرداخت شما بسیار پیچیده باشد. چه کسی برای گفتن است.

رفع مشکلات پرداخت مشتری مهمترین قسمت از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  تبلیغات آمازون غیرقابل توقف است | هکر ظهر