اگر فکر می کنید اعتماد یک مفهوم مهم است که فقط برای روابط بین فردی قابل استفاده است و فقط از نظر اسمی در تجارت مهم است ، زمان آن رسیده است که دوباره فکر کنید. در صنعت رمزنگاری ، این ممکن است عامل تعیین کننده موفقیت در راه اندازی شما باشد. کاربران باید اعتقاد داشته باشند که شما بهترین علاقه خود را در ذهن دارید و شما باید از هر جنبه ای که کاربر با آن ارتباط دارد نشان دهید. به علاوه ، علاقه مندان به رمزنگاری بسیار آگاه هستند: آنها می توانند در فناوری حفر شوند ، امنیت را تجزیه و تحلیل کنند و قابلیت اطمینان این پلتفرم را به تنهایی ارزیابی کنند.
از یک طرف ، آنها محصول شما را در داخل و خارج بررسی می کنند. آنها شکاک خواهند بود – آن را جعلی کنید تا زمانی که آن را درست کنید و بازاریابی چشمک زن در اینجا پرواز نمی کند. این یک بلیط مستقیم برای برچسب زدن به کلاهبرداری است. از طرف دیگر ، این فرصتی برای بنیانگذاران است که فقط در حال ساخت نیستند یکی دیگر ابزار معاملاتی ردیف 1 اما در واقع ارزش واقعی را به بازار می آورد – انجام آن با خیال راحت ، شفاف و با احترام به کاربران خود.
اما بیایید واقعی باشیم – استارتاپ ها به MVP احتیاج دارند و MVP ها به ندرت با مجوزهای کامل ، ممیزی و تمام نشان های براق مشروعیت ارائه می شوند. مگر اینکه ، البته ، شما بودجه گسترده ای را از روز اول جمع آوری کرده اید (اما بیایید سریع به واقعیت برگردیم). در این مقاله ، ما آنچه را که یک بنیانگذار استارتاپ رمزنگاری می تواند انجام دهد را تجزیه می کنیم …