این چیزی است که ما از TikTok، Meta، Snap و Twitter در IAB NewFronts یاد گرفتیم

روزهای 2 و 3 IAB NewFronts 2022 اعلامیه هایی از TikTok، Meta، Snapchat و Twitter را به نمایش گذاشت.

در اینجا بهترین پیشنهادات و نکات این شرکت‌های ویدیوی اجتماعی وجود دارد – به جای فهرست‌بندی زمانی، بر اساس اهمیت رتبه‌بندی شده‌اند.

TikTok پالس TikTok را معرفی می کند

چهارشنبه گذشته، TikTok TikTok Pulse را معرفی کرد، یک گزینه تبلیغات متنی جدید که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد نام تجاری خود را در کنار محتوای برتر در For You Feed قرار دهند.

در کنار آن اعلامیه، این خبر منتشر شد که پلتفرم ویدیوی اجتماعی کاوش اولین برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی خود را با سازندگان، ناشران و حتی شخصیت‌های عمومی آغاز خواهد کرد.

دسته های TikTokتصویر از TikTok، می 2022

از آنجایی که سندی هاوکینز، مدیر کل راه‌حل‌های کسب‌وکار جهانی آمریکای شمالی TikTok و سوفیا هرناندز، رئیس بازاریابی کسب‌وکار جهانی با خریداران رسانه‌ای صحبت می‌کردند، جزئیات بیشتری در مورد اینکه بازاریابان چگونه از نبض TikTok سود می‌برند، ارائه کردند.

این شامل:

  • با ظاهر شدن در کنار جذاب ترین محتوا، قرار گرفتن در معرض نام تجاری را افزایش دهید: TikTok Pulse برندها را در جایی که واقعاً می‌خواهند و نیاز دارند قرار می‌دهد – در میان 4٪ برتر از همه ویدیوهای TikTok.
  • تعامل و اقدام را با جوامع مختلف هدایت کنید: TikTok ۱۲ دسته Pulse را ارائه می‌کند که در آن برندها می‌توانند تبلیغات خود را در کنار محتوای «مرتبط فرهنگی» قرار دهند. این دسته بندی ها شامل زیبایی، مد، آشپزی و بازی و همچنین بسیاری دیگر از بخش های عمودی است که جامعه TikTok آنها را دوست دارد و مارک ها می خواهند با آنها درگیر شوند.
  • با اندازه‌گیری‌های مناسب، «ایمن نام تجاری» را احساس کنید: TikTok می‌گوید که فیلتر موجودی اختصاصی آنها تضمین می‌کند که تبلیغات TikTok Pulse در مجاورت محتوای تأیید شده با «بالاترین سطح مناسب بودن برند» اجرا می‌شوند. اگر آن را بخرید، من یک پل به بروکلین برای فروش دارم. اما، ابزارهای شخص ثالث در دسترس خواهند بود تا به تبلیغ‌کنندگان توانایی تجزیه و تحلیل و درک مناسب بودن برند، تأیید قابلیت مشاهده و اندازه‌گیری تأثیر کمپین‌ها را ارائه دهند.

در مورد برنامه اشتراک چرخش تبلیغاتی برای سازندگان چطور؟

خوب، TikTok در یک بیانیه مطبوعاتی گفت،

سازندگان و ناشران با حداقل 100 هزار دنبال کننده در مرحله اولیه این برنامه واجد شرایط خواهند بود.

بنابراین، دیگر سازندگان باید مخاطبان خود را افزایش دهند تا «در TikTok احساس ارزشمندی و پاداش کنند».

داستان سرایی به اینجا می رود: ساختن نام تجاری خود در متا

متا وعده داده بود که «اکوسیستم ویدئویی چند پلتفرمی خود را که برای کمک به همه نوع برندها داستان‌هایشان را تعریف می‌کند» رونمایی کند، اما 70 تا 80 نفر در رویداد NewFronts که در خیابان پارک 281 برگزار شد، فقط شنیده‌اند که بیش از 45 درصد از اینستاگرام شنیده‌اند. حساب‌هایی که حداقل هفته‌ای یک بار Reels را دوست دارند، روی آن نظر بدهند یا به اشتراک بگذارند.

بیگ بلو همچنین گفته بود که شریل سندبرگ، مدیر عملیاتی فیس بوک، در آنجا حضور خواهد داشت، اما نادا استیرات، معاون متا در آمریکا، به نظر می رسید بالاترین مقام اجرایی در اتاق باشد.

هی، برنامه ها تغییر می کنند

حداقل بازیگر کیکه پالمر، نویسنده ساماه دادا، برنده جایزه گرمی اسپنسر لودویگ و بازیگر دافنیک اسپرینگز در آنجا حضور داشتند تا کسی بخواهد از آنها بپرسد که چگونه از پلتفرم های متا استفاده می کنند.

و بیانکا برادفورد، رئیس آژانس NA متا، در این مراسم کوچک به همه گفت که تقریباً 60 درصد از بینندگان تلویزیون در طول تعطیلات تبلیغاتی خود به تلفن های خود مراجعه می کنند.

علاوه بر این، کارل لوردو، مدیر اجرایی Wendy در مورد اولین رستوران مجازی این برند، Wendyverse صحبت کرد که می‌توان آن را در Meta’s Horizon Worlds یافت.

هی، کمپین او که شامل تبلیغات درون جریانی، قرقره ها، استوری های اینستاگرام و تبلیغات واقعیت افزوده می شد، مردم را به سمت Wendyverse سوق داد و شاهد افزایش 9.1 در فراخوان تبلیغات بود.

برگرها و بسکتبال در VR: تیم Wendy's با Meta برای افتتاحیه بزرگ Wendyverseتصویر از Wendy’s، می 2022

مردم تبلیغات شما را به یاد آوردند.

این عالی است – اگر تبلیغات می فروشید.

اما آخرین باری که چک کردم، وندی همبرگرهای قدیمی، ساندویچ مرغ و سالاد می فروشد.

و، نباید تصور کنید که فقط به این دلیل که مردم تبلیغ شما را به خاطر می آورند، احتمالاً نام تجاری شما را به یاد می آورند، محصول شما را می خرند یا آن را به فرد دیگری توصیه می کنند.

بنابراین، دفعه بعد که از تست افزایش برند فیس بوک استفاده می کنید، سوالاتی مانند:

  • وقتی صحبت از فست فود می شود، چه برندهایی به ذهن می رسد؟
  • آخرین باری که از وندی خرید کردید کی بود؟
  • چقدر احتمال دارد که Wendy’s را به یک دوست یا همکار توصیه کنید؟

اسنپ ​​چت: داستان چیزهای بیشتری وجود دارد

بعدازظهر سه‌شنبه، اسنپ از همکاری با Cameo برای کمک به برندها برای ارتباط با اینفلوئنسرها برای ایجاد تبلیغات خبر داد.

علاوه بر این، این شرکت رسانه های اجتماعی چندین نسخه جدید و بازگشتی اسنپ اورجینال را معرفی کرد.

آنها همچنین فاش کردند که بیش از 80 درصد از جمعیت Gen Z ایالات متحده یکی از بیش از 150 نسخه اصلی اسنپ را در سال گذشته تماشا کرده اند.

Snap Originals برجستهتصویر از اسنپ، می 2022

Snap Originals برجسته عبارتند از:

  • بازپس گیری (ویرایش) – اولین اسنپ اورجینال کانادایی اسنپ، فرهنگ بومی امروزی را با میزبانان ماریکا سیلا و کایرین پاتس، که سنت های فرهنگی و مسائل اجتماعی را از دیدگاه Gen Z بازسازی و بازیابی می کنند، بررسی می کند.
  • سیمون بیلز جسور – این نمایش برنده 32 مدال المپیک و قهرمانی جهان را بازی می‌کند، که ریسک‌های جدیدی را انجام می‌دهد که قبلاً هرگز انجام نداده است، از زنبورداری تا دی جی بودن.
  • چارلی در مقابل دیکسی – پس از اینکه فصل 1 این نمایش ساخته شده برای موبایل بیش از 20 میلیون بیننده به خود اختصاص داد، خواهران D’Amelio دوباره به مصاف هم می روند تا در فصل 2 برای امور خیریه پول کسب کنند.
  • Run For Office – این مجموعه مستند هشت ژنرال Z و نامزدهای سیاسی هزاره را دنبال می کند – از سراسر آمریکا، از سراسر راهرو، و در سراسر طیف دفاتر محلی – در حالی که آنها به دنبال پست منتخب در انتخابات مقدماتی و عمومی 2022 هستند.

اسنپ ​​همچنین قراردادهای چند ساله محتوایی را با NFL، WNBA و NBA اعلام کرد.

آنها همچنین فاش کردند که 205 میلیون نفر در سال 2021 محتوای ورزشی را در اسنپ چت تماشا کردند و در بین افراد 18 تا 34 ساله، اسنپ تقریباً 40٪ دسترسی افزایشی به رویدادهای ورزشی در تلویزیون، وب سایت های ورزشی و برنامه ها را فراهم می کند.

در واقع، اگر چشم‌هایتان را ببندید، اسنپ بیشتر شبیه یک شرکت رسانه‌ای سنتی به نظر می‌رسد تا «راهی سریع و سرگرم‌کننده برای اشتراک‌گذاری لحظه‌ها با دوستان و خانواده‌تان».

توییتر: به مرد پشت پرده توجه نکنید

توییتر خریداران رسانه‌ای را تشویق کرده بود تا در ارائه IAB NewFronts خود در عصر چهارشنبه شرکت کنند تا «یاد بگیرند چه اتفاقی می‌افتد و چه چیزی در آینده برای محتوای ممتاز در جدول زمانی وجود دارد».

همانطور که قبلاً اشاره کردم، برنامه ها تغییر می کنند.

و توییتر قراردادهای برنامه نویسی ویدیویی و صوتی را با Condé Nast، ESSENCE، E اعلام کرد! News، REVOLT، NBCUniversal، و WNBA.

سرویس میکروبلاگینگ و شبکه اجتماعی همچنین Twitter Amplify را اعلام کرد که به برندها فرصتی می دهد تا تبلیغات خود را دقیقاً در کنار محتوای ویدیویی شرکای محتوای توییتر قرار دهند.

البته این در صورتی است که ایلان ماسک این برنامه ها را تغییر ندهد.

اوه، همچنین شایان ذکر است که ارائه NewFronts توییتر حدود 20 دقیقه به طول انجامید، کمتر از 30 دقیقه ای که برنامه نشان داده بود که طول می کشد.

هی، یه وقتایی باید همه چیز تموم بشه

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک