ما فقط برای محصولی که فقط 10 ماه پیش راه اندازی شده است ، در هر ماه 30 کیلو پوند درآمد داشته ایم. اگر امروز از این کار شروع کنیم ، نقشه راه است که ما برای تأمین امنیت آن 10 مشتری اول و سپس از نظر روشمند تا 100 بعدی از آن استفاده می کنیم.
مرحله 1: دور دوستان + خانواده – ساختن پایگاه مشتری اولیه خود
راه اندازی یک محصول می تواند به عنوان هیجان انگیز و گهگاه به عنوان عصبی احساس کند-زیرا پا را به یک بیابان می اندازد. اما یکی از ساده ترین راه ها برای حرکت در چالش های اولیه ، تکیه بر شبکه موجود خود است. این رویکرد غالباً غالباً می تواند در صورت انجام با نیت تحول آور باشد.
- شرکت های هدف خود را شناسایی کنید
- مشخصات مشتری ایده آل خود (ICP) را تعریف کنید: ابتدا دقیقاً مشخص کنید که قصد خدمت به آنها را دارید. فکر کنید مانند انتخاب زیستگاه ایده آل برای گونه ای که در حال مطالعه هستید: صنعت ، دسترسی جغرافیایی و اندازه شرکتهایی را که ممکن است بیشترین پذیرش از مزایای محصول شما باشد ، در نظر بگیرید.
- لیستی از 100 شرکت بالقوه را تهیه کنید: برای شناسایی سازمان هایی که با معیارهای ICP شما مطابقت دارند ، از سیستم عامل هایی مانند Crunchbase و LinkedIn استفاده کنید. هدف از یک ترکیب گسترده – هم راه اندازی های تازه کار و هم شرکت های مستقر – برای حفظ “اکوسیستم” بالقوه خود متنوع و حاصلخیز برای روابط جدید.
- تحقیق و شناسایی مخاطبین کلیدی
- اهرم LinkedIn:…