این فناوری باید صنعتگران را قادر سازد تا به انجام بهترین کار خود بازگردند

عکس پروفایل نویسنده

@adrien-bookکتاب آدرین

مشاور مدیریت / استراتژی | “نویسنده هوش مصنوعی سال” از هاکرنون | سردبیر ThePourquoiPas.com

شیوع همه گیر (شما یکی را می شناسید) فروشگاه ها و رستوران ها را به گونه ای مختل کرده است که هیچ کس در ابتدای سال 2020 نمی توانست انتظار داشته باشد.

ترساندن سلامتی ، بیکاری گسترده ، تجارت الکترونیکی ، رقابت آمازون ، بالون بدهی … آتش سوزی را شروع نکردیم ، همیشه داغ بود … اما اکنون کهربا در همه جا وجود دارد و ما باید برای نجات چین خوب کار کنیم.

به منظور نجات مغازه ها و رستوران ها از حمام خون جاری ، ده ها شرکت ارائه دهنده راه حل در سراسر جهان به بیش از حد رانده شده اند.

آنها قول می دهند در راه اندازی پرداخت ها ، برنامه های وفاداری ، سخت افزار ، تجزیه و تحلیل ، تجارت الکترونیکی و … برای نگهداری فروشگاه ها کمک کنند. من قبلاً در این مورد مطالب زیادی نوشتم ، اما هنوز در مورد یک صنعت داخلی صحبت نکرده ام آنچه این راه حل ها واقعاً فراتر از بدیهیات ارائه داده اند. بنابراین من به ژان فیلیپ “JP” Leblanc رسیدم ، رئیس فناوری در سرعت نور، تا نظرات خود را در این مورد جلب کند.

Lightspeed خدمات فن آوری مربوط به نقطه فروش را به خرده فروشان و رستوران های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد. با جمع آوری 400 میلیون در طی IPO در سال 2020 ، در حال حاضر به بیش از 100000 مکان مشتری خدمات می دهد و به 33B دلار از حجم معاملات ناخالص رسیده است …