این رویکرد مبتنی بر علم داده می تواند به تبدیل کاربران به مشتریان پرداخت کننده کمک کند

Uplift Modeling چیست؟

هنگامی که با مشکل تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه برای خرید محصول خود مواجه می شوید، یک انتخاب واضح، اجرای کمپین های بازاریابی دقیقاً هدفمند است. حال کلمات دقیق هدف گذاری به چه معنا هستند. در جهان مشتریان بالقوه فقط انواع زیادی وجود دارد.

چیزهای مطمئن : این مشتریان چه نمایش آگهی دریافت کنند یا نه، خرید خواهند کرد. آنها مشتریان وفادار و آگاه شما هستند که برای خرید از شما نیازی به قانع کننده ندارند

علل گمشده : این مشتریان دقیقا برعکس Sure Things هستند. آنها صرف نظر از تعداد بازدیدهای تبلیغاتی که آنها را هدف قرار می دهید، خرید نمی کنند. آنها احتمالاً از برند شما آگاه هستند اما به فروشنده دیگری متعهد هستند یا فقط به محصولی که می فروشید نیازی ندارند.

متقاعد کننده ها : اینها مشتریانی هستند که می خواهید با آنها کار کنید. در حالی که ممکن است در ابتدا نسبت به برند شما متعهد نباشند، اما وقتی در معرض نوع مناسبی از پیام‌رسانی تبلیغاتی قرار گیرند، نظر خود را تغییر خواهند داد. بخش اعظم مدل سازی Uplift مربوط به یافتن این مشتریان در جمعیت شماست.

سگ های خواب : اکنون این دسته از مشتریانی هستند که نمی خواهید با یک تبلیغ تحت تاثیر قرار دهید. از نظر تئوری، آن‌ها افرادی هستند که در غیر این صورت یک مشتری پولی هستند، وقتی در معرض آگهی قرار می‌گیرند، غیرمتعهد می‌شوند. به این فکر کنید که ناگهان از خود آگاه شوید…

Source link