اینگونه است که مدل‌های زبان هوش مصنوعی اینترنت را از بین می‌برند

ناپدید شدن اعلام شده نسخه رایگان موتور جستجوی گوگل را می توان با رقابت بین رابط جستجوی سنتی و تعاملات “طبیعی” با عوامل مکالمه توضیح داد. در واقع، این دو فناوری، حتی اگر در جست‌وجوهای گوگل در کنار هم قرار گیرند، اساساً متضاد هستند و بسته به تکامل استفاده دیجیتال، یکی به نفع دیگری کنار گذاشته می‌شود.

مدل اقتصادی مبتنی بر تبلیغات گوگل، همراه با مدل‌های سایر وب‌سایت‌ها، عمیقاً با این موضوع به چالش کشیده می‌شود و سودآوری سرمایه‌گذاری‌های شبکه برای شرکت‌هایی مانند GAFAM را زیر سؤال می‌برد. کاربران از نظر زمان مغزی در دسترس برای مشاهده تبلیغات به نقطه اشباع رسیده اند، و بعید است که آنها برای جستجوی اینترنتی پرداخت کنند، چه رسد به اینکه همچنان تبلیغات را در صفحات نتایج یک موتور جستجوی پولی مشاهده کنند.

این دگرگونی در بازار چندرسانه‌ای همچنین متضمن تغییر در کارآفرینی دیجیتال و به طور گسترده‌تر، تغییر عمیق شرایط آزادی بیان و شرکت در اینترنت است. عوامل مکالمه محتوا و محصولات را بر اساس معیارهای کاملاً متفاوت از معیارهای موتورهای جستجو تبلیغ می کنند. دیگر بودجه تبلیغاتی پلتفرم‌های آنلاین یا تعداد لینک‌های …

Source link