اینستاگرام می خواهد هشتگ ها را با ارزش تر کند

اینستاگرام در حال آزمایش راه هایی برای ارزشمندتر کردن هشتگ ها با تنظیم نحوه رتبه بندی پست های برتر در صفحات هشتگ است.

اکنون، محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تر در بخشی که هشتگ‌های برتر را مدیریت می‌کند، ظاهر می‌شود.

قبلاً، محتوای اخیر در برگه خودش جدا شده بود. این بدان معناست که بخش “برترین ها” می تواند حاوی محتوای منتشر شده هفته ها یا ماه ها باشد.

اینستاگرام تب “Recent” را حذف می‌کند زیرا کاربران اکنون می‌توانند محتوای جدیدتر را در تب “Top” بیابند. برگه “قرقره ها” بدون تغییر باقی می ماند.

این شرکت امیدوار است این تغییرات هشتگ‌ها را برای کاربران ارزشمندتر کند، که احتمالاً با افزایش قابل اندازه‌گیری سطح تعامل مشخص می‌شود.

همانطور که بعداً به آن خواهیم پرداخت، مطالعات نشان می‌دهد که هشتگ‌های اینستاگرام تأثیر قابل‌توجهی بر تعامل ندارند. آیا تغییر نحوه رتبه بندی پست های برتر باعث می شود افراد بیشتری با محتوا درگیر شوند؟

ابتدا، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه تغییر صفحات هشتگ بیندازیم.

نمایش محتوای جدیدتر اینستاگرام در صفحات هشتگ

در اطلاعیه ای از تیم ارتباطات اینستاگرام، این شرکت توضیح می دهد که چه چیزی در حال تغییر است و چرا:

ما در حال آزمایش چیزهای جدیدی هستیم تا هشتگ ها را تا حد امکان برای مردم ارزشمند کنیم. چند هفته پیش، Destinations را معرفی کردیم که به ارتباط افراد با اطلاعات بیشتر در مورد علل اجتماعی کمک می‌کند، و اکنون، می‌خواهیم چیز جدیدی را امتحان کنیم.

برای یک گروه کوچک، در حال آزمایش محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تر در تب‌های «برترین» و «قرارها» در هشتگ‌ها و حذف برگه «اخیر» هستیم. ما می‌خواهیم ببینیم که آیا این به افراد کمک می‌کند تا با محتوای جالب‌تر و مرتبط‌تر روی هشتگ‌ها ارتباط برقرار کنند، و در عین حال آنها را در جریان اخبار جاری قرار می‌دهند.»

اینستاگرام نمونه ای از ظاهر صفحات هشتگ جدید را به اشتراک می گذارد.

همانطور که می بینید، آنها دقیقاً مشابه تب “Recent” هستند.

اینستاگرام می خواهد هشتگ ها را با ارزش تر کنداسکرین شات از Twitter.com/InstagramComms، آوریل 2022.

صفحات هشتگ ساده برای کمک به کاربران برای یافتن محتوای محبوب که به موقع است طراحی شده اند.

با طراحی قدیمی می‌توانید محتوای با کیفیتی را ببینید که ممکن است قدیمی باشد یا نباشد، یا محتوای اخیری که ممکن است با کیفیت باشد یا نباشد.

اکنون هنگام جستجوی یک هشتگ، محتوای جدید و با کیفیت را خواهید یافت.

زمان نشان خواهد داد که آیا این آزمایش نتایجی را که اینستاگرام به دنبال آن است را ایجاد می کند یا خیر.

در حال حاضر، دلیل محکمی برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام بر اساس ارزشی که ارائه می دهند وجود ندارد.

شاید اینستاگرام از مطالعاتی مانند آنچه در بخش زیر مشخص شده است توجه داشته باشد.

Study Finds هشتگ های اینستاگرام باعث افزایش مشارکت پست نمی شود

Socialinsider بیش از 75 میلیون پست اینستاگرام منتشر شده در سال گذشته را برای تعیین رابطه بین هشتگ ها و بازدیدها تجزیه و تحلیل کرد.

این مطالعه نتیجه می گیرد که هیچ افزایش قابل توجهی در میانگین نرخ تعامل مرتبط با استفاده از هشتگ وجود ندارد.

«… تعداد هشتگ‌هایی که یک پست دارد واقعاً بر توزیع پست تأثیر نمی‌گذارد، که ما آن را به عنوان میانگین نرخ تعامل با برداشت‌ها محاسبه کردیم.

داده ها نشان می دهد که تفاوت قابل توجهی در میانگین نرخ تعامل بر اساس برداشت پست های اینستاگرام تجزیه و تحلیل شده، صرف نظر از تعداد هشتگ های آن پست ها، وجود ندارد.

این همان چیزی است که کم و بیش، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اگر از او درباره هشتگ ها بپرسید، خودش به شما می گوید.

در واقع، او ماه گذشته در یک استوری اینستاگرام به یکی از این سوالات پاسخ داد و در پاسخ به این سوال که آیا هشتگ ها به بازدیدها کمک می کنند، گفت: «واقعاً نیست».

به دلیل ماهیت موقت داستان‌ها، ضبط دیگر در دسترس نیست، اما مت ناوارا، کارشناس رسانه‌های اجتماعی، یک اسکرین شات گرفته است:

هشتگ در اینستاگرام برای چیست؟

هدف از هشتگ ها در اینستاگرام دسته بندی مطالب است. هرگز هیچ ادعایی از سوی این شرکت در مورد افزایش انتشار پست توسط هشتگ ها وجود نداشته است.

با این حال، به نظر می رسد که اینستاگرام می خواهد این وضعیت تغییر کند.

اگر استفاده از هشتگ‌ها را در اینستاگرام متوقف کرده‌اید، زیرا آن‌ها هیچ مزیت قابل‌توجهی ارائه نمی‌دهند، اکنون زمان آن رسیده است که استفاده خود را از آنها مرور کنید.


منبع: @InstagramComms در توییتر

تصویر ویژه: Bibit Unggul/Shutterstock