اینستاگرام تبلیغات ویدیویی غیرقابل رد شدن را در فید اصلی آزمایش می کند

اینستاگرام در حال آزمایش یک قالب تبلیغاتی جدید است که از پیمایش کاربران تا زمانی که یک تبلیغ ویدیویی را در فید اصلی خود مشاهده نکنند، جلوگیری می کند.

چرا مهم است. این اقدام می‌تواند به میزان قابل توجهی در معرض تبلیغات برندها قرار گیرد، اما خطر بیگانه‌کردن کاربرانی را که مشاهده اجباری را مزاحم می‌دانند، می‌کند.

چگونه کار می کند.

  • تبلیغات جدید در فید با تایمر نمایش داده می شود.
  • تا زمانی که تایمر به پایان نرسد، کاربران نمی‌توانند از گذشته عبور کنند.
  • اساساً مانند برخی از تبلیغات YouTube “غیرقابل رد شدن”.

چرا ما اهمیت می دهیم. از یک طرف، این ویژگی یک فرصت عالی برای تبلیغ کنندگان است تا تبلیغات خود را در مقابل مخاطبانی که به دیدن تبلیغات عادت دارند، دریافت کنند. اما آیا ممکن است خطر از دست دادن مشتریانی را که تجربه اسکرول آنها به طور قابل توجهی مختل شده است، داشته باشد؟

تصویر بزرگ. با توجه به اینکه نیمی از فیدهای کاربران در حال حاضر محتوای توصیه شده با هوش مصنوعی از پروفایل های فالو نشده است، اینستاگرام فرصتی برای ترکیب تبلیغات بیشتر بدون ایجاد اختلال در ظاهر می بیند.

مسدود کننده های تبلیغات تبلیغات غیرقابل رد شدن یوتیوب اغلب به عنوان دلیل اصلی استفاده مردم از مسدودکننده‌های تبلیغات ذکر می‌شود، که نشان می‌دهد مشاهده اجباری عمیقاً محبوب نیست.

بین خطوط. تغییر اینستاگرام به فیدهای مبتنی بر الگوریتم‌های سنگین، ممکن است راه را برای استراتژی‌های تبلیغاتی تهاجمی‌تر هموار کند.

چیزی که آنها می گویند. یکی از سخنگویان متا به TechCrunch گفت:

  • ما همیشه در حال آزمایش قالب‌هایی هستیم که می‌توانند برای تبلیغ‌کنندگان ارزش ایجاد کنند. همانطور که ما آزمایش می کنیم و یاد می گیریم، اگر این آزمایش منجر به هر گونه تغییر رسمی محصول شود، به روز رسانی ها را ارائه خواهیم کرد.

طرف دیگر. کاربران هیجان زده نیستند. عکاس دن لوی مثالی را به اشتراک گذاشت که باعث واکنش شدید در نظرات شد.

اسکرین شات 2024 06 03 در 09.21.19اسکرین شات 2024 06 03 در 09.21.19

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link