اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد محتوا و نویسندگان را به اشتراک بگذارند

اینستاگرام روشی را برای کاربران منتشر می کند که می توانند محتوا را به صورت “همکاری” منتشر کنند.

سیگنال های تعامل به دست آمده از همکاری بین هر کاربر به اشتراک گذاشته می شود.

یک نماینده فیس بوک تأیید می کند که قابلیت نویسندگی مشترک محتوا در اینستاگرام برای پست های فید و Reels آزمایش می شود.

مشارکت ها راهی آسان را برای کاربران فراهم می کند تا در عین تقویت روابط خود با سایر سازندگان ، در مقابل مخاطبان جدید قرار بگیرند.

یکی از موارد استفاده که بلافاصله به ذهن می رسد بازاریابی تأثیرگذار است.

اگر نام تجاری هستید که محصولی را راه اندازی می کند که با یک تأثیرگذار محبوب همکاری کرده اید ، می توانید یک پست اعلانات را به عنوان نویسنده تهیه کنید و تمام سیگنال های تعامل ایجاد شده توسط مخاطبان بزرگتر آنها را به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این همچنین می تواند یک ابزار مفید برای هنرمندان ، توسعه دهندگان و بازاریابان باشد که قبلاً در پروژه ها همکاری می کنند و درباره کارهای خود در اینستاگرام پست می گذارند.

آنها با Collabs می توانند همه لایک ها و نظراتی را که به دست می آورند در یک جا جمع کنند.

در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی جدید در صورت دسترسی به آن بیشتر توضیح داده شده است.

نحوه استفاده از همکاران اینستاگرام

در صفحه برچسب گذاری حساب می توانید بررسی کنید که آیا حساب شما به Collabs دسترسی دارد یا خیر.

یک پست ایجاد کنید و گزینه برچسب گذاری افراد را انتخاب کنید.

اگر Collabs دارید ، یک دکمه جدید در صفحه برچسب گذاری مشاهده خواهید کرد که می گوید: “دعوت از همکار”.

یقه های اینستاگرامتصویر از twitter.com/alexvoica/ ، اکتبر 2021.

پس از انتخاب آن گزینه می توانید یک حساب Instagram دیگر را به عنوان همکار رسمی پست دعوت کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

هنگامی که دعوت پذیرفته می شود ، هر دو نام در سربرگ پست ظاهر می شوند و برای هر دو گروه دنبال کننده به اشتراک گذاشته می شود.

پست یا حلقه در شبکه های نمایه هر دو حساب زنده خواهد بود و بینش های ارگانیک ، مانند تعداد بازدیدها ، مانند تعداد و موضوع نظرات را به اشتراک می گذارد.

نویسنده مشترک ، نه ایجاد مشترک

اینستاگرام به وضوح می گوید Collabs برای نوشتن مشترک محتوا طراحی شده است-نه ایجاد مشترک آن.

محتوا باید قبلاً ایجاد شود. سپس می توان از Collabs برای اعتبار دادن به هر دو طرف برای کار استفاده کرد.

برای نشان دادن تفاوت ، یک مثال خوب از ویژگی طراحی شده برای ایجاد محتوا ، Duet های TikTok است.

Duets به افراد اجازه می دهد تا با ضبط یکی از ویدیوهای خود در کنار فیلم اصلی ، بر روی ویدئوهای سایر کاربران استفاده کنند.

همه اینها را می توان با ویژگی های درون برنامه انجام داد ، به همین دلیل است که به عنوان یک ابزار ایجاد طبقه بندی می شود.

هم Duets و هم Collabs این مزیت را دارند که سازندگان را در معرض دید مخاطبان جدید قرار می دهند ، چیزی که اینستاگرام به طور سنتی در انجام آن خوب نیست.

و این نظر من نیست ، این تصوری است که رئیس شرکت با آن در میان است.

آیا Collabs به Instagram کمک می کند تا این مشکل را برطرف کند؟

بیشتر در مورد آن در بخش بعدی.

آیا Collabs به اینستاگرام کمک می کند تا بیشتر شبیه TikTok شود؟

به نظر می رسد Collabs راه حلی برای یکی از نقاط ضعف اصلی اینستاگرام است ، که کاربران را قادر می سازد بدون مخاطب موجود دنبال کننده بسازند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مدیرعامل آدام موسری اولین کسی است که به شما می گوید کاربران جدید برای بدست آوردن دید در اینستاگرام تلاش می کنند.

اینستاگرام به عنوان بستری برای مارک های شناخته شده و چهره های عمومی برای ارتباط با مخاطبی که در جاهای دیگر ایجاد کرده اند ، عالی عمل می کند.

استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای ایجاد مخاطب از ابتدا بسیار دشوار می شود.

این برای موسری دردسرساز است ، او می خواهد اینستاگرام به خوبی TikTok در جلب توجه خالقان جدید خوب عمل کند.

وی گفت: “اینستاگرام در کمک به سازندگانی که پیش از این نامی برای خود دست و پا کرده اند ، بسیار بهتر عمل می کند. TikTok در شناسایی استعدادهای جدید و جوان و کمک به آنها در مرحله اول بهتر عمل می کند.

و ما می خواهیم در این زمینه واقعاً خوب باشیم. ما از لحاظ تاریخی روی این موضوع کمتر تمرکز کرده ایم ، اما من تیم هایم را تحت فشار قرار می دهم تا بتوانند عملکرد خوبی از سوی پسر کوچک داشته باشند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در تئوری ، کلابس میتوانست کمک می کند تا حساب های کوچکتر مورد توجه قرار گیرند ، اما این امر مستلزم این است که آنها ارتباطاتی داشته باشند که بتوانند در وهله اول با آنها همکاری کنند.

سازندگانی که ارتباط خوبی با هم ندارند ، به اندازه کسانی که در ارتباط هستند از ارزش کالب ها برخوردار نخواهند شد ، اما این گامی به سوی هدف موسری برای انجام بهتر “مرد کوچک” است.

منبع: alexvoica


تصویر ویژه: karnoff/Shutterstock