اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را برای ویدیوها و ریمیکس‌های زنده منتشر می‌کند

اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کند که به کاربران روش جدیدی برای تبلیغ ویدیوهای زنده خود و گزینه‌های بیشتری در مورد ریمیکس ویدیوها ارائه می‌دهد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، این به‌روزرسانی‌ها را اعلام کرد و تاکید کرد که امسال تمرکز این شرکت بر روی ویدئو و پیام‌رسانی است.

ما بر ساختن برای نوجوانان و سازندگان، و در فضاهای ویدئویی و پیام‌رسانی تمرکز کرده‌ایم. و اینها در درون این مضامین هستند.»

موسری برای اولین بار به مسیر جدیدی که اینستاگرام به آن سمت می‌رود زمانی که تابستان گذشته اعلام کرد: «ما دیگر یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس نیستیم» اشاره کرد.

اینستاگرام امسال این چشم انداز را زنده می کند و با دو به روز رسانی متمرکز بر ویدیو شروع می شود – هر دو ویدیوی زنده و ویدیوی ضبط شده.

به روز رسانی ها عبارتند از:

  • ترویج پخش‌های زنده برنامه‌ریزی‌شده با یک بنر جدید
  • قابلیت ریمیکس هر ویدئو

بیایید نگاهی به این پیشرفت‌ها و کارهایی که می‌توانند برای شما به‌عنوان یک خالق انجام دهند بیاندازیم.

ویدیوهای زنده برنامه ریزی شده را در نمایه خود برجسته کنید

هنگامی که یک ویدیوی زنده را در اینستاگرام برنامه ریزی می کنید، اکنون می توانید آن را در صفحه اصلی پروفایل خود با یک بنر جدید برجسته کنید.

موسری توضیح می دهد:

سازندگان مدتی است که می‌توانند زندگی‌ها را برنامه‌ریزی کنند، اما اکنون، می‌توانید زمان‌بندی یک لایو را از ایجاد یک پست فید یا حتی اکنون یک پست داستانی درباره آن زنده جدا کنید. همچنین نشان کوچکی در نمایه خود دریافت می‌کنید که به فالوورها یا هر کسی که به نمایه شما می‌رود اطلاع می‌دهد که یک لایو در راه است و می‌توانند برای یادآوری مشترک شوند.”

می‌توانید به تعداد دلخواه ویدیوی زنده برنامه‌ریزی‌شده ایجاد کنید. این به شما این امکان را می دهد که مثلاً یک پخش زنده که هر روز در یک زمان اجرا می شود، تبلیغ کنید.

نمونه ای از ظاهر بنر جدید را در تصویر زیر ببینید:

اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را برای ویدیوها و ریمیکس‌های زنده منتشر می‌کندتصویر از twitter.com/mosseri، ژانویه 2022.

افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند می توانند روی بنر ضربه بزنند تا یادآوری برای ویدیوی زنده آینده شما ایجاد کنند.

هر ویدیویی را در اینستاگرام ریمیکس کنید

اکنون کاربران این امکان را دارند که هر ویدیویی را در اینستاگرام ریمیکس کنند.

“ریمیکس” در اینستاگرام به معنای گرفتن ویدیوهای منتشر شده توسط دیگران و پاسخ دادن به آنها یا اختراع مجدد آنها با ویدیوی خود است. این شبیه به واکنش های ویدیویی TikTok است.

در واقع، زمانی که اینستاگرام برای اولین بار ویژگی ریمیکس را عرضه کرد، اساساً کپی برداری از ویدیوهای واکنشی بود که در TikTok محبوب شدند.

پیش از این، کاربران فقط می توانستند حلقه های اینستاگرام الهام گرفته از TikTok را ریمیکس کنند.

اکنون، کاربران می‌توانند هر ویدیوی عمومی را در اینستاگرام، چه یک پست یا یک پست فید، ریمیکس کنند.

به سادگی روی نماد سه نقطه ای که در گوشه بالا سمت راست ظاهر می شود ضربه بزنید و “Remix this video” را انتخاب کنید.

اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را برای ویدیوها و ریمیکس‌های زنده منتشر می‌کندتصویر از twitter.com/alexvoica، ژانویه 2022.

ریمیکس کردن یک ویژگی انتخابی است، بنابراین کاربران می‌توانند ویدیوهایی را که می‌خواهند انتخاب کنند و به دیگران اجازه می‌دهند که دوباره میکس کنند.

منبع: آدام موسری در توییتر


تصویر ویژه: Mehaniq/Shutterstock