اینستاگرام اطلاعات تجاری بیشتری برای مشاغل اضافه می کند

کسب و کارهای اینستاگرام اکنون به داده های جمعیت شناختی درباره مخاطبانی که محتوای آنها را می بینند و درگیر آن می شوند دسترسی دارند.

پیش از این ، تجزیه جمعیتی در Instagram Insights محدود به کاربرانی بود که شما را دنبال می کنند.

اکنون می توانید مشخصات جمعیتی همه کاربرانی را که به آنها دسترسی دارید ، بدون توجه به اینکه آنها شما را دنبال می کنند یا تا به حال با محتوای شما درگیر شده اند ، مشاهده کنید.

داده های جدید در Insights اینستاگرام تحت بخش هایی به نام حسابهای درگیر و حسابهای رسیدهبه

در اینجا جزئیات کاملی از به روزرسانی هایی که امروز منتشر می شوند را مشاهده می کنید.

جدید در Instagram Insights

حسابهای درگیر

اینستاگرام داده های جمعیت شناختی را در زیر بخشی به نام Accounts Engaged به بینش مخاطبان اضافه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در این بخش می توانید مشاهده کنید که بیشترین فالوورهای شما در کجا زندگی می کنند ، چند سال سن دارند و موارد دیگر.

داده های اضافه شده شامل موارد زیر است:

  • شهرهای برتر
  • کشورهای برتر
  • رده های سنی برتر و جنسیت

تمام داده های فوق توسط پیروان و غیر دنبال کنندگان تجزیه می شود.

این امر باعث می شود تفاوت بین افرادی که پس از مشاهده مطالب شما را دنبال می کنند و کسانی که دنبال نمی کنند ، آسان تشخیص دهد.

بینش های اینستاگرامتصویر از business.instagram.com ، اکتبر 2021.

علاوه بر اطلاعات دموگرافیک ، بخش Accounts Engaged مجموع حساب هایی را که در یک بازه زمانی معین با محتوای شما تعامل داشته اند حفظ می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

حسابهای رسیده

تعداد کاربرانی که با محتوای شما درگیر شده اند نشان دهنده کسری از تعداد کاربرانی است که محتوای شما را دیده اند.

برای دسترسی به این داده ها ، در قسمت Insights Instagram به قسمت Accounts Reached مراجعه کنید.

تعداد کل حسابهای رسیده و تجزیه جمعیتی مشابه حسابهای درگیر شده را خواهید یافت.

بینش های اینستاگرامتصویر از business.instagram.com ، اکتبر 2021.

در اوایل سال جاری میلادی ، اینستاگرام اطلاعاتی را به حساب های دسترسی به قرقره و پخش زنده اضافه کرد.

اکنون می توانید ببینید که با انواع محتوا به چه تعداد حساب رسیده اید ، اگرچه داده های جمعیت شناختی فقط برای پست های فید موجود است.

Instagram Insights کجاست؟

Insights در منوی اصلی برنامه Instagram قرار دارد.

اگر آن را نمی بینید ، ممکن است به دلیل نداشتن حساب تجاری باشد.

اگر حساب شخصی دارید و می خواهید به Instagram Insights دسترسی داشته باشید ، به دنبال گزینه ای به نام رفتن به حساب حرفه ای در منوی اصلی

هر کسی می تواند یک حساب تجاری دریافت کند و هنگام ارتقا هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود.

پس از ضربه زدن روی گزینه تغییر ، تنها چیزی که اینستاگرام از شما می خواهد این است که یک دسته تجاری مناسب را انتخاب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

یک دسته را انتخاب کنید و کارتان تمام است.

با یک حساب تجاری می توانید مانند همیشه به ایجاد و انتشار محتوا در اینستاگرام ادامه دهید.

تفاوت اصلی در داده هایی است که هنگام تعویض به آنها دسترسی خواهید داشت.

همراه با داده های افزوده شده امروز ، به اطلاعات مفید درباره کاربرانی که شما را دنبال می کنند نیز دسترسی پیدا می کنید. این شامل اطلاعات جمعیتی آنها ، هنگامی که معمولاً آنلاین هستند ، و موارد دیگر است.

منبع: business.instagram.com


تصویر ویژه: Primakov/Shutterstock