بر اساس اطلاعاتی که توسط Fortune به دست آمده و توسط ایلان ماسک تایید شده است، X قصد دارد عناوین و توضیحاتی را که هنگام به اشتراک گذاری پیوند در یک پست ایجاد می شود حذف کند.
این به طور مستقیم از من می آید. تا حد زیادی زیبایی را بهبود می بخشد.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 22 اوت 2023
پستهای X آینده با پیوند گزارش میشوند که تصویری را بدون متن اضافه شده نشان میدهند و هیچ زمینهای به جز پوشش URL ارائه نمیدهند.
با کلیک بر روی تصویر، کاربران به مقاله کامل در سایت ناشر هدایت می شوند.
این تغییر که توسط ماسک تایید شده است، در درجه اول برای کاهش ارتفاع توییتها برای قرار دادن پستهای بیشتر روی صفحه طراحی شده است.

آینده کارت های توییتر
کارت های توییتر قالبکه شامل یک تصویر، عنوان و توضیح مختصر مقاله است، زمینه را به پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم زمانی که توییتها به 140 کاراکتر محدود میشد، اضافه میکند.
ناشران محتوا می توانند به ابزارهایی مانند افزونه های وردپرس شخص ثالث برای سفارشی کردن اطلاعات ظاهر شده در رسانه های اجتماعی زمانی که خوانندگان پیوند مقاله را به اشتراک می گذارند، تکیه کنند.

با تعویض عملکرد کارتهای توییتر به یک پوشش URL تصویر، هرکسی که پیوند خارجی را در یک پست X به اشتراک میگذارد، باید متن اضافی اضافه کند تا قالبی مشابه داشته باشد.
از طرف دیگر، ناشران باید فرمت تصاویر برجسته را بهروزرسانی کنند تا متن کافی برای کلیک کردن کاربران X داشته باشند.
X و سازندگان محتوا
تغییر آتی در نحوه نمایش پیوندهای وبسایتهای خارجی در X پس از تشویق نویسندگان و روزنامهنگاران به اشتراکگذاری مستقیم محتوا در X توسط ماسک صورت میگیرد.
اگر روزنامه نگاری هستید که خواهان آزادی بیشتر در نوشتن و درآمد بیشتر هستید، مستقیماً در این پلتفرم منتشر کنید!
— ایلان ماسک (@elonmusk) 21 آگوست 2023
این اولین بار نیست که او ترجیح می دهد دیدگاه های فردی را نسبت به دیدگاه های بیان شده توسط نشریات بیان می کند.
من به طور کلی به WSJ، NYT، BBC، Bloomberg، WaPo و توییتر می پردازم.
بهتر است روزنامه نگاران فردی را دنبال کنید تا نشریات، زیرا طیف وسیعی از کیفیت وجود دارد.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 21 نوامبر 2021
به نظر من خواندن/دنبال کردن روزنامه نگاران به جای نشریات مفیدتر است.
هر نشریه ای طیف وسیعی از دیدگاه ها را خواهد داشت، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق داستان ها در مورد هر موضوعی منفی هستند و شاید منعکس کننده تعصبات ذاتی انسان باشند.
روزنامه نگاری شهروندی FTW!
— ایلان ماسک (@elonmusk) 27 آوریل 2021
تصمیمات به ظاهر متناقض ماسک به شکل گیری پلتفرم X ادامه می دهد.
علاوه بر بازگرداندن کاربران ممنوعه، X قصد دارد سیستم بیصدا و مسدود کردنی را که بسیاری از کاربران برای کاهش محتوای ناخواسته به آن اعتماد میکنند، اصلاح کند.
ایمنی کاربران ما در X اولویت شماره یک ما است. و ما در حال ساخت چیزی بهتر از وضعیت فعلی بلوک و بی صدا هستیم. لطفا بازخورد را ادامه دهید. https://t.co/ekIvyOhRqQ
— لیندا یاکارینو (@lindayaX) 19 آگوست 2023
در همان ماه، X همچنین کنترلهای ایمنی برند و مشارکتهای جدیدی را برای تبلیغکنندگان اعلام کرد. همچنین دور دوم پرداخت درآمد تبلیغاتی خود را به افراد تأثیرگذار مشترک توییتر بلو انجام داد.
تاثیر بر بازاریابان
این حرکت جاه طلبانه X آخرین مورد از یک سری تغییرات چشمگیر برای این پلتفرم است که نشان می دهد چگونه ترجیحات شخصی ماسک شبکه ای را که قبلاً توییتر نامیده می شد متحول کرده است.
برای کسانی که محتوا را در X تبلیغ می کنند، تغییر معلق در نحوه نمایش پیوندها، بازاریابان را مجبور می کند تاکتیک های خود را برای ادامه هدایت ترافیک از X به وب سایت های خارجی به روز کنند.
تصویر ویژه: Leefuji/Shutterstock