ایلان ماسک حذف زمینه پیوندها در پست های X را تایید کرد

بر اساس اطلاعاتی که توسط Fortune به دست آمده و توسط ایلان ماسک تایید شده است، X قصد دارد عناوین و توضیحاتی را که هنگام به اشتراک گذاری پیوند در یک پست ایجاد می شود حذف کند.

پست‌های X آینده با پیوند گزارش می‌شوند که تصویری را بدون متن اضافه شده نشان می‌دهند و هیچ زمینه‌ای به جز پوشش URL ارائه نمی‌دهند.

با کلیک بر روی تصویر، کاربران به مقاله کامل در سایت ناشر هدایت می شوند.

این تغییر که توسط ماسک تایید شده است، در درجه اول برای کاهش ارتفاع توییت‌ها برای قرار دادن پست‌های بیشتر روی صفحه طراحی شده است.

ایلان ماسک حذف زمینه پیوندها در پست های X را تایید کرداسکرین شات از X، آگوست 2023

آینده کارت های توییتر

کارت های توییتر قالبکه شامل یک تصویر، عنوان و توضیح مختصر مقاله است، زمینه را به پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم زمانی که توییت‌ها به 140 کاراکتر محدود می‌شد، اضافه می‌کند.

ناشران محتوا می توانند به ابزارهایی مانند افزونه های وردپرس شخص ثالث برای سفارشی کردن اطلاعات ظاهر شده در رسانه های اجتماعی زمانی که خوانندگان پیوند مقاله را به اشتراک می گذارند، تکیه کنند.

ایلان ماسک حذف زمینه پیوندها در پست های X را تایید کرداسکرین شات از X، آگوست 2023

با تعویض عملکرد کارت‌های توییتر به یک پوشش URL تصویر، هرکسی که پیوند خارجی را در یک پست X به اشتراک می‌گذارد، باید متن اضافی اضافه کند تا قالبی مشابه داشته باشد.

از طرف دیگر، ناشران باید فرمت تصاویر برجسته را به‌روزرسانی کنند تا متن کافی برای کلیک کردن کاربران X داشته باشند.

X و سازندگان محتوا

تغییر آتی در نحوه نمایش پیوندهای وب‌سایت‌های خارجی در X پس از تشویق نویسندگان و روزنامه‌نگاران به اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا در X توسط ماسک صورت می‌گیرد.

این اولین بار نیست که او ترجیح می دهد دیدگاه های فردی را نسبت به دیدگاه های بیان شده توسط نشریات بیان می کند.

تصمیمات به ظاهر متناقض ماسک به شکل گیری پلتفرم X ادامه می دهد.

علاوه بر بازگرداندن کاربران ممنوعه، X قصد دارد سیستم بی‌صدا و مسدود کردنی را که بسیاری از کاربران برای کاهش محتوای ناخواسته به آن اعتماد می‌کنند، اصلاح کند.

در همان ماه، X همچنین کنترل‌های ایمنی برند و مشارکت‌های جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان اعلام کرد. همچنین دور دوم پرداخت درآمد تبلیغاتی خود را به افراد تأثیرگذار مشترک توییتر بلو انجام داد.

تاثیر بر بازاریابان

این حرکت جاه طلبانه X آخرین مورد از یک سری تغییرات چشمگیر برای این پلتفرم است که نشان می دهد چگونه ترجیحات شخصی ماسک شبکه ای را که قبلاً توییتر نامیده می شد متحول کرده است.

برای کسانی که محتوا را در X تبلیغ می کنند، تغییر معلق در نحوه نمایش پیوندها، بازاریابان را مجبور می کند تاکتیک های خود را برای ادامه هدایت ترافیک از X به وب سایت های خارجی به روز کنند.


تصویر ویژه: Leefuji/Shutterstock