ایجاد یک راهحل بازار مقیاسپذیر میتواند یک چالش پیچیده باشد، بهویژه زمانی که سعی میکنید عملکرد، سفارشیسازی و تجربه کاربری یکپارچه را متعادل کنید. در این پست، من شما را در مسیر ایجاد یک محصول حداقل قابل دوام (MVP) برای یک بازار خاص با استفاده از مدوزا، یک چارچوب تجارت الکترونیک قدرتمند و توسعهپذیر، راهنمایی میکنم. از انتخاب پشته فناوری تا اجرای ویژگیهای سفارشی مانند پیشنهادات محصول، پیامرسانی و یکپارچهسازی حمل و نقل، این راهنما به تصمیمگیریهای فنی و راهحلهایی که به جان بخشیدن به بازار کمک کردند، میپردازد. چه از ابتدا شروع کنید یا یک پلتفرم موجود را تقویت کنید، این بینش ها در فرآیند توسعه شما ارزشمند خواهند بود.
مشکل
اخیراً، در شرکتی که من در آن کار میکنم، با چالش ایجاد یک راهحل بازاری مواجه شدیم که میتواند ترافیک وسیعی را افزایش داده و پشتیبانی کند. این برای یک بازار خاص است، اما مشخصات و الزامات کاملاً مشابه راه حل های موجود مانند Vinted، eBay یا Depop است. این پلتفرمها شهرت پیدا کردهاند و هدف این شرکت این بود که همه فروشندگان صنعت خود را گرد هم آورد تا در یک مکان تجارت کنند.
هدف
برای حداقل محصول قابل دوام (MVP)، لیست بسیار گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت های مورد انتظار وجود داشت، از جمله:
- سوار شدن…