ایجاد مجموعه داده برای تحلیل کاربران لینکدین

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

3 مجموعه داده

این کار ارزیابی می کند که آیا ترکیب موقعیت مکانی و مهارت های حرفه ای یک کاربر را در لینکدین منحصر به فرد می کند یا خیر. برای انجام این کار، مجموعه داده ای شامل هزاران اندازه مخاطب برای ترکیب های مختلف مکان ها و مهارت ها از پروفایل های لینکدین واقعی ایجاد کردیم.

ما مجبور شدیم دو نرم افزار مختلف را برای به دست آوردن آن مجموعه داده پیاده سازی کنیم. اولین مورد موقعیت مکانی و مهارت های حرفه ای را از صدها کاربر لینکدین بازیابی کرد. دومی از اطلاعات آن پروفایل ها برای بازیابی اندازه مخاطب از … استفاده کرد.

Source link