ایجاد تجربه مشتری بیش از حد شخصی شده در دیجیتال: زمان آن است که چیزها را شخصی کنید؟

شخصی سازی بیش از حد مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند با جمع آوری داده ها با ظرفیت بسیار زیاد و پیش بینی سفر مشتری با دقت، ارزشی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

ادغام هوش مصنوعی (AI) در استراتژی های تجربه مشتری (CX) نحوه تعامل کسب و کارها با مصرف کنندگان را تغییر می دهد. انتظارات مشتریان هرگز بالاتر از این نبوده است. بیایید ببینیم که چگونه شخصی سازی بیش از حد به برآورده کردن این انتظارات کمک می کند.

وقت آن است که همه چیز را شخصی کنید!

از کسب‌وکارها انتظار می‌رود که نیت مشتری را پیش‌بینی کرده و در آن برتری داشته باشند. ما در عصری زندگی می کنیم که مشتریان از ما می خواهند نیازهای آنها را پیش بینی کنیم. مسابقات در حال پیشرفت تر شدن است. یک تجربه شخصی سازی شده می تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد، درآمد را افزایش دهد و وفاداری به برند را افزایش دهد.

80 درصد مشتریان بیشتر از برندی خرید می‌کنند که تجربه مشتری مناسبی را ارائه می‌دهد. داستان شخصی سازی بیش از حد بر اساس بخش متفاوت خواهد بود. برای شخصی در بخش مالی، ممکن است به معنای شخصی سازی تصمیمات مالی باشد. برای خرده فروشی، به معنای شخصی کردن تجربه خرید، توصیه ها و مدیریت تجربه بر اساس تاریخچه سفارش است. برای صنعت مراقبت های بهداشتی، این می تواند به معنای بهبود برنامه های مراقبت شخصی باشد.

اگرچه تجربه برای هر صنعت متفاوت است، در اینجا برخی از …

Source link