اپیزود چهارم، یک آژانس تبلیغاتی مستقر در نیویورک، RYA (رادیکال در عین حال قابل قبول) را معرفی کرده است، یک ابزار هوش مصنوعی که برای تولید ایده های کمپین بازاریابی با استفاده از داده های رفتار مصرف کننده طراحی شده است. این پلتفرم هر هفته 84 میلیون نقطه داده را برای تجزیه و تحلیل ترجیحات جمعیتی و الگوهای هزینه ایالات متحده پردازش می کند.
این آژانس با پیشبینی ۲۰ میلیون دلار درآمد در سال جاری، RYA را با استفاده از دادههای اختصاصی جمعآوریشده طی یک دهه توسعه داد. این سیستم تجزیه و تحلیل می کند که آمریکایی ها زمان و پول دلخواه خود را در کجا خرج می کنند و بینش هایی را در مورد 180 ژانر و 20 دسته اکشن ارائه می دهد. Mark Himmelsbach، شریک موسس RYA و قسمت چهارم، توسعه این ابزار را توضیح داد: “آنچه آژانس ما قبلا در شش هفته انجام می داد، اکنون می توانیم در یک روز انجام دهیم. این سیستم بینش ها و ایده ها را در بازه های زمانی کاهش یافته تولید می کند.”
قابلیت های فنی این پلتفرم عبارتند از:
-
تجزیه و تحلیل نمونه های جمعیت ایالات متحده
-
پردازش داده ها برای بخش های جمعیتی
-
ادغام با پایگاه داده های مشتری
-
ادغام نظرسنجی سفارشی
-
سازگاری اتاق تمیز داده ها
-
پردازش منابع داده بدون ساختار
مشتریان فعلی از جمله Adobe، Charles Schwab و Invesco QQQ به زودی به این پلتفرم دسترسی پیدا کردهاند. این سیستم به برندها اجازه می دهد:
-
دسترسی به اطلاعات جمعیتی تا 0.5٪ از جمعیت ایالات متحده
-
تجزیه و تحلیل سرگرمی مصرف کننده …