@chanakyakyathamchanakyakyatham
Chanakya Kyatham یک مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال در ParamInfo Computer Services Pvt Ltd است
ترغیب کسی برای باز کردن کیف پول خود برای یک وب سایت ناشناخته یا محصول جدید کار سختی است.
خوب ، چطور این کار را ادامه می دهید؟
اگرچه هیچ راه حلی همه جانبه برای آن وجود ندارد ، اما توصیفات مشتری می تواند کار را انجام دهد.
استفاده از توصیفات مشتری در وب سایت شما روشی عاقلانه برای ترغیب بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتری است.
از این گذشته ، 95٪ از خریداران می گویند که بررسی ها ، چه منفی و چه مثبت ، بر تصمیم گیری خرید آنها تأثیر می گذارد.
آیا نمی خواهید بخشی از این اقدام را بدست آورید – شاید چند نمونه صفحه شهادت مشتری را ببینید؟
اما ، ممکن است بپرسید:
چرا توصیفات مشتری مهم است؟
توصیفات مشتری می تواند یک سرمایه بزرگ در بازاریابی باشد ، فقط اگر شما یاد بگیرید که چگونه از آنها به درستی استفاده کنید. بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی آنها را به بخشی اساسی در مقیاس حضور آنلاین خود تبدیل کرده اند.
هنوز قانع نشده اید؟ بیایید وارد مشخصات خاص شویم:
1. توصیفات مشتری اعتماد و اعتبار را ایجاد می کند
این گواهینامه ها در مشتریان آینده شما تأثیر می گذارد زیرا باعث ایجاد حقوقی برای محصولات یا وب سایت شما می شود و مردم را ترغیب به خرید از شما می کند. به بیان ساده ، آنها توانایی بهبود نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به پرداخت …