انقلاب متریک: مقیاس‌بندی | HackerNoon

این ما را به پایان این مجموعه سه گانه با تمرکز بر معیارهای ارزیابی عملکرد برای دستیاران مکالمه می رساند.

در مورد چه چیزی تا کنون بحث کرده ایم؟

خواندن 2 مقاله اول این مجموعه را برای درک دقیق تر به شدت تشویق می کنم.

  • معیارهای درک شده توسط کاربر و معیارهای گزارش شده توسط کاربر پایه و اساس یک دستیار مکالمه بسیار قابل اعتماد را تشکیل می دهد.
  • قابلیت اطمینان و تاخیر دو جنبه مختلف برای ارزیابی عملکرد کاربر نهایی برای عوامل مکالمه هستند.
  • هرگز به یک معیار کاملاً اعتماد نکنید – همیشه حرکت منفی و مثبت را در یک متریک زیر سوال ببرید.
  • 2 خط لوله جمع آوری متریک وجود دارد
    • متریک حقیقت زمینی معیارهای عملکرد کاربر نهایی را در یک تنظیمات دستی و نیمه خودکار اندازه گیری کنید. این دارای اطمینان بالایی است اما پوشش کمتری دارد.
    • متریک تولید معیارهای عملکرد کاربر نهایی را از کاربران واقعی در تولید اندازه گیری کنید. این دارای اطمینان پایین اما پوشش بالاتر است.
  • مجموعه متریک از تولید نباید بر عملکرد ضعیف تأثیر بگذارد.
    • سیاههها باید بی ضرر و ساده باشند.
    • اشتقاق متریک ها و لاگ ها باید متعامد باشند.

پوسته پوسته شدن به سطوح مختلف

این مقاله بر این تمرکز خواهد داشت که چگونه چارچوب ابزار اندازه‌گیری را برای تطبیق موارد کاربر جدید در فاکتورهای شکلی مختلف – تلفن، تبلت، هدست، ماشین و غیره، تغییر دهیم.

پشتیبانی متفاوت…