

طی چند سال گذشته میزان بازدید CTV / OTT بسیار بالا رفته است. از Q3 2020 ، خدمات پخش 72٪ از کاربران اینترنت آمریكا را جذب كرده است (حدود 215 میلیون نفر) و در سال 2021 ، میزان هزینه تبلیغات در كانال های CTV به 11.36 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این حقایق باعث می شود بازار تبلیغات CTV ، با استفاده از حروف بزرگ ، جذابیتی مقاومت ناپذیر برای ناشران و تبلیغ کنندگان باشد.
امروزه تلویزیون دیجیتال قادر به اجرای برنامه های برنامه ای است که به تبلیغات هدفمند در CTV / OTT تبدیل می شود. در نتیجه ، بازاریابان اکنون به دنبال مسئله محاسبات دقیق در این فضا هستند. برای انجام مبارزات تبلیغاتی کارآمد ، از جمله موارد دیگر ، فعالان بازار به گزارش ها و تجزیه و تحلیل های داده محور نیاز دارند تا بتوانند نتایج را تخمین زده و در برنامه ریزی استراتژیک شرکت کنند. ما ، در VlogBox ، در تلاش هستیم تا راه حل های CTV را با تمام ابزارهای تجزیه و تحلیل لازم برای نتایج بازاریابی بالاتر تقویت کنیم و امیدواریم که به زودی اولین تصویب ها را معرفی کنیم. بنابراین بیایید جنبه های اصلی را مرور کنیم.
همه چیز با YouTube در صفحه های بزرگ CTV / OTT شروع شد
یوتیوب و نتفلیکس با داشتن سهام پررنگ بازار 20 و 34 درصد بر این اساس در جدول اکوسیستم Advanced TV موقعیت های قطبی را بدست آورده اند و با تحقیق Nielsen آنها را به عنوان پربیننده ترین سیستم عامل های ویدیویی آنلاین در ایالات متحده از Q2 2020 تبدیل کرده است.
طبق یک …