اندازه‌گیری عملکرد محتوا: فراتر از بازدیدها و اشتراک‌گذاری‌های صفحه

در عصر دیجیتال، محتوا پادشاه است – اما همه محتواها برتر نیستند. به‌عنوان بازاریاب، تولیدکنندگان محتوا و صاحبان کسب‌وکار، اغلب بر معیارهای سنتی مانند بازدید از صفحه و اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کنیم. در حالی که این معیارها به تعامل با مخاطب نگاه می کنند، تنها بخشی از داستان را بیان می کنند. برای اینکه به درستی درک کنیم که محتوای ما چگونه کار می‌کند و ارزش آن را افزایش می‌دهد، باید عمیق‌تر کاوش کنیم و بسیاری از معیارهای مختلف را بررسی کنیم. این پست وبلاگ به بررسی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) فراتر از آمار سطحی می پردازد و به ما امکان می دهد عملکرد محتوا را به طور موثرتری اندازه گیری کنیم.

محدودیت های بازدید و اشتراک گذاری صفحه

بازدیدها و اشتراک‌گذاری‌های صفحه برای سال‌ها دو معیار ترجیحی و راهگشا برای سنجش عملکرد محتوا بوده‌اند. در حالی که یک اشتراک نشان دهنده محبوبیت و دسترسی محتوا در سراسر شبکه های اجتماعی است، بازدید از صفحه نشان می دهد که چند نفر یک محتوای خاص را تماشا کرده اند. اما باز هم می‌توان از آنها سوء استفاده کرد و آن‌طور که قرار بود سوء تعبیر کرد.

نداشتن زمینه: تعداد زیاد بازدید از صفحه به معنای سطح بالای تعامل نیست. حتی اگر یک مقاله بازدید زیادی داشته باشد، برخی از کاربران ممکن است فقط روی عنوان کلیک کرده باشند و انتظار داشته باشند که شگفت زده شوند، اما چیزی بیشتر پیدا نکرده و در چند ثانیه آن را ترک کنند.

کیفیت در مقابل کمیت: چنین ارزش هایی منعکس کننده سهم …

Source link