انحصار گوگل: کاهش رقابت، کیفیت جستجو و گزینه های موجود در دسترس مصرف کنندگان را کاهش می دهد

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 29 از 37 است.

ج. رقابت کاهش یافته، کیفیت جستجو و گزینه های موجود برای مصرف کنندگان در خدمات جستجوی عمومی را کاهش می دهد.

1126. در غیاب قراردادهای انحصاری گوگل، مشتریان احتمالاً خدمات جستجوی بهتر و متنوع تری داشتند. Tr. 5858:23–5859:1 (وینستون (Pls. Expert)).

1127. کاهش رقابت در بازار خدمات جستجوی عمومی ایالات متحده، کیفیت و گزینه های مصرف کنندگان را کاهش می دهد، که به این معنی است که مصرف کنندگان احتمالاً وضعیت بدتری دارند. Tr. 5854:11-20 (وینستون (Pls. Expert)) (“[T]این آسیب است زیرا کیفیت برای مصرف کنندگان بسیار مهم است و اگر رقابت یا عدم رقابت کیفیت و گزینه هایی را که مصرف کنندگان دارند کاهش دهد، مصرف کنندگان به احتمال زیاد وضعیت بدتری خواهند داشت.”).عدم رقابت در بازار جستجوی عمومی ایالات متحده به این معنی که تغییرات کیفیت (یا فقدان آن) تأثیر کمی بر خروج کاربران از Google دارد و انگیزه های Google برای سرمایه گذاری را کاهش می دهد که به نوبه خود کیفیت خدمات جستجوی عمومی دریافتی مصرف کنندگان را کاهش می دهد. Supra ¶¶ 571–574 (§ VA4.c)؛ Tr. 5782:9–5783:14 (وینستون (Pls. Expert))…

Source link