امتیاز بهینه سازی تبلیغات گوگل اکنون تأثیرات رقیب خاصی را نشان می دهد

امتیاز بهینه سازی گوگل، که توصیه هایی را برای بهبود عملکرد تبلیغات ارائه می دهد، به روز شده است تا فشارهای رقابتی خاصی را که بر سهم تأثیر تأثیر می گذارد برجسته کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی جدید به شما دید واضح تری از نحوه تاثیرگذاری رقبای اصلی مانند آمازون بر کمپین های تبلیغاتی می دهد و به شما کمک می کند تا تصمیمات بهینه سازی آگاهانه تری بگیرید. با این حال، تقلید از استراتژی رقیب یک استراتژی عالی نیست و فقط می تواند منجر به خرج بیش از حد غیر ضروری شود. با دقت به این به روز رسانی نزدیک شوید.

چگونه کار می کند.

  • امتیاز بهینه سازی اکنون مشخص می کند که رقبا چه زمانی بر معیارهای کمپین تأثیر می گذارند.
  • این به آگهی‌دهندگان اطلاعاتی در زمان واقعی نسبت به رقابت در سطح حراج ارائه می‌کند.

اولین بار دیده شد. کریگ گراهام، کارشناس تبلیغات گوگل، این کشف را در لینکدین به اشتراک گذاشت:

امتیاز بهینه سازی تبلیغات گوگل اکنون تأثیرات رقیب خاصی را نشان می دهد

تصویر بزرگ درک نقش رقبای اصلی برای بهینه سازی موثر کمپین های جستجوی پولی مهم است. این دید جدید در پویایی سطح حراج می تواند برای بسیاری از تبلیغ کنندگان بازی را تغییر دهد. با این حال، این فقط می تواند وسیله ای باشد که شما را مجبور به خرج کردن غیر ضروری کند.

  • کریس چمبرز، رئیس جستجوی پولی در Understudy، گفت: “من قطعاً فکر می‌کنم که این کار برای تشویق بیشتر به مناقصه و FOMO (ترس از دست دادن) برای کاربران به رقبا است که فکر می‌کند نگران آن خواهید بود، اما همچنین یک ویژگی واقعا مفید است. در پاسخ به پست گراهام در مورد این به روز رسانی.

چه چیزی را تماشا کنیم. آیا Google این سطح از شفافیت رقابتی را به اطلاعات بینش امتیاز بهینه سازی اضافی در طول زمان گسترش می دهد.

خط پایین. با روشن کردن تأثیر رقبایی مانند آمازون، گوگل می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تا تصمیمات آگاهانه‌تری برای بهبود عملکرد تبلیغات جستجوی خود بگیرند یا می‌تواند ترفندی برای هزینه‌های بیشتر از سوی تبلیغ‌کنندگانی باشد که نمی‌خواهند احساس کنند غیبت کرده‌اند. در حراجی که رقبای آنها در آن حضور دارند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link