الگوریتمی مبتنی بر اجماع برای بازی‌های چند نفره غیرمحدب: بازی‌های انحصاری غیرخطی

نویسندگان:

(1) انیس چنچن، گروه ریاضیات و محاسبات علمی، دانشگاه گراتس.

(2) هوی هوانگ، گروه ریاضیات و محاسبات علمی، دانشگاه گراتس.

(3) Jinniao Qiu، گروه ریاضیات و آمار، دانشگاه کلگری.

چکیده و 1 مقدمه

2 همگرایی جهانی

2.1 اصل لاپلاس کمی

2.2 همگرایی جهانی در قانون میدان متوسط

3 آزمایش عددی و 3.1 مثال گویا یک بعدی

3.2 بازی های انحصاری غیرخطی با چندین کالا

4 نتیجه گیری، قدردانی، پیوست و مراجع

3.2 بازی های انحصاری غیرخطی با چندین کالا

(ب) لگاریتم واریانس در تکرار نهایی برای انتخاب پارامترهای مختلف.  خط سیاه با مقدار V (0) مطابقت دارد.  مورد 4 برای جزئیات و بخش 3.1.2 برای نظرات.(ب) لگاریتم واریانس در تکرار نهایی برای انتخاب پارامترهای مختلف.  خط سیاه با مقدار V (0) مطابقت دارد.  مورد 4 برای جزئیات و بخش 3.1.2 برای نظرات.

شکل 2: بررسی وابستگی الگوریتم 1 با توجه به پارامترهای الگوریتم برای حل (3.5).

کالای تولید شده، یعنی

3.2.1 راه اندازی آزمایشی

3.2.2 نتایج و بحث

در شکل 3، که نتایج مربوط به آزمایش در مورد 1 را نشان می دهد، به عنوان مثال در [28]، می بینیم که حالت ناهمسانگرد در واقع نرخ همگرایی سریع تری را به خصوص در تکرارهای اولیه و برای λ که از مرتبه σ 2 است نشان می دهد. با این حال، اگر λ افزایش یابد، هیچ تفاوت قابل توجهی در رفتار همگرایی دینامیک ناهمسانگرد یا همسانگرد، هم برای کاهش باقیمانده و هم برای کاهش واریانس مشاهده نمی‌کنیم.

شکل 4 نتایج حاصل از …

Source link