الگوریتمی مبتنی بر اجماع برای بازی‌های چند نفره غیرمحدب: آزمایش‌های عددی

نویسندگان:

(1) انیس چنچن، گروه ریاضیات و محاسبات علمی، دانشگاه گراتس.

(2) هوی هوانگ، گروه ریاضیات و محاسبات علمی، دانشگاه گراتس.

(3) Jinniao Qiu، گروه ریاضیات و آمار، دانشگاه کلگری.

چکیده و 1 مقدمه

2 همگرایی جهانی

2.1 اصل لاپلاس کمی

2.2 همگرایی جهانی در قانون میدان متوسط

3 آزمایش عددی و 3.1 مثال گویا یک بعدی

3.2 بازی های انحصاری غیرخطی با چندین کالا

4 نتیجه گیری، قدردانی، پیوست و مراجع

3 آزمایش عددی

در این بخش، آزمایش‌های عددی خود را که در پایتون بر روی 12thGen انجام می‌شود، ارائه می‌کنیم. لپ‌تاپ Intel(R) Core(TM) i7–1255U، لپ‌تاپ 1.70-4.70 گیگاهرتز با 16 گیگابایت رم و برای تکرارپذیری در https://github.com/echnen/CBO-multiplayer موجود است. طبق معمول در طرح‌های CBO، سیستم ذرات برهمکنش را در (1.2) با طرح گسسته‌سازی زمانی اویلر-مارویاما گسسته می‌کنیم. [34]، منجر به روش نشان داده شده در الگوریتم 1 می شود.

3.1 مثال گویا یک بعدی

3.1.1 راه اندازی آزمایشی

3.1.2 نتایج و بحث

Source link