نویسندگان:
(1) Shih-Tang Su، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected])
(2) ویجی جی. سوبرامانیان، دانشگاه میشیگان، آن آربور و ([email protected])
(3) Grant Schoenebeck، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1. مقدمه
2. فرمول مسئله
2.1 مدل آزمایشهای باینری-نتیجه در آزمایشهای دو فازی
3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری
3.2 مفروضات و راهبردهای القایی
3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم
3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه
3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک
4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزماییهای چند مرحلهای و 4.1 مدل آزمایشهای باینری نتیجه در آزمایشهای چند مرحلهای
4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده
4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع
3.2 مفروضات و راهبردهای القایی
در مرحله بعد، استراتژی سیگنال دهی بهینه را در تنظیمات آزمایشی دو مرحله ای خود با آزمایش های باینری-نتیجه کلی شرح می دهیم. برای کمک به ارائه و جلوگیری از تکرار، دو فرض را بدون از دست دادن کلیت مطرح می کنیم و چندین مفهوم توضیحی را قبل از تجزیه و تحلیل معرفی می کنیم.
لم 2. ما می توانیم دو فرض زیر را WLOG کنیم.
…