اقناع بیزی در آزمایشات متوالی: مفروضات و راهبردهای القایی

نویسندگان:

(1) Shih-Tang Su، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected])

(2) ویجی جی. سوبرامانیان، دانشگاه میشیگان، آن آربور و ([email protected])

(3) Grant Schoenebeck، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected]).

چکیده و 1. مقدمه

2. فرمول مسئله

2.1 مدل آزمایش‌های باینری-نتیجه در آزمایش‌های دو فازی

3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری

3.2 مفروضات و راهبردهای القایی

3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم

3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه

3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک

4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزمایی‌های چند مرحله‌ای و 4.1 مدل آزمایش‌های باینری نتیجه در آزمایش‌های چند مرحله‌ای

4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده

4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع

3.2 مفروضات و راهبردهای القایی

در مرحله بعد، استراتژی سیگنال دهی بهینه را در تنظیمات آزمایشی دو مرحله ای خود با آزمایش های باینری-نتیجه کلی شرح می دهیم. برای کمک به ارائه و جلوگیری از تکرار، دو فرض را بدون از دست دادن کلیت مطرح می کنیم و چندین مفهوم توضیحی را قبل از تجزیه و تحلیل معرفی می کنیم.

لم 2. ما می توانیم دو فرض زیر را WLOG کنیم.

Source link