اقتدار در لینک بیلدینگ – Majestic

این بخشی از EAT Approach to Link ساختمان است. تئوری این است که هر صفحه باید تخصص، اقتدار و اعتماد داشته باشد. یکی از راه‌های صفحات برای انجام این کار، پیوند دادن است تا یکی از این ستون‌ها را تقویت کنند. برای سازنده لینک، استفاده از یکی از این ستون‌ها می‌تواند یک تراشه چانه‌زنی برای دریافت لینک‌ها فراهم کند.

ما قبلاً در مورد نظریه EAT بحث کرده ایم، به Expertise نگاه کرده ایم و به زودی از Trust بازدید خواهیم کرد.

برای بسیاری از ما، ستون Authority سخت‌ترین اهرمی است که در Link Building استفاده می‌شود. در واقع، اگر حقیقت گفته شود، برای توده ها ممکن نیست. برای متقاعد کردن صاحب وب سایت که پیوند دادن به شما باعث افزایش قدرت آنها می شود، باید از قدرت (چه واقعی و چه واقعی) استفاده کنید.

اما وقتی از آن قدرت استفاده می کنید، پیوندها می توانند مانند باران بیفتند…

نهادهای نظارتی

شاید واضح ترین ارتباط مرجع در اطراف نهادهای نظارتی باشد. بیایید قانون حفاظت از داده ها را در نظر بگیریم. گفتن اینکه به حریم خصوصی افراد اهمیت می دهید بسیار خوب است، اما زمانی که به صفحه ثبت نام ICO (دفتر کمیسر اطلاعات) خود پیوند دهید، بسیار قدرتمندتر است. ICO اصرار ندارد که شرکت های بریتانیایی به فهرست خود پیوند بزنند، اما شاید می توانستند – و باید؟ زمانی که عموم مردم بدانند که شرکت‌هایی که هر نوع داده شخصی را در بریتانیا مدیریت می‌کنند ملزم به ثبت نام و رعایت کدها هستند، مردم نیز در موقعیت بهتری برای کمک به پلیس سیستم و محافظت از خود خواهند بود.

اگر ICO را اجرا می کردم، مطمئناً این استراتژی را تشویق می کردم. ارائه یک پنجره پاپ آپ منطبق با کوکی و GDPR برای استفاده ساده، هزینه ثبت نام سالانه را می پردازد و می تواند به ثبت نام اعضا پیوند دهد. درست است – گوگل احتمالاً در نهایت این موارد را تخفیف خواهد داد. اما پیام واضح است: هیچ شرکت بریتانیایی نباید به اطلاعات شما اعتماد داشته باشد، اگر مشخص نکند که برای انجام این کار ثبت نام کرده است.

این توانایی برای ایجاد پیوندها از طریق استفاده از قدرت به بیشتر صنایع تحت نظارت گسترش می یابد. اکثر برق‌کاران بریتانیایی عضو NICEIC هستند، در حالی که برای پیوستن به سایر سازمان‌ها آزادند، باید حداقل به یکی بپیوندند تا واجد شرایط و قانونی باشند تا خانه خود را “ایمن” اعلام کنند. همه بانک ها و مؤسسات مالی به طور کلی از طریق مؤسسات شبه کوانگو مانند FCA (مرجع رفتار مالی) تنظیم می شوند. یک توصیه ساده توسط بدن برای اعضای سازمانی برای پیوند به ثبت نام عضویت خود باعث ایجاد هزاران پیوند می شود!

پس چرا ما نمی‌بینیم که این تاکتیک‌ها برای ساخت لینک استفاده می‌شوند؟ خوب، من فکر می کنم که وقتی شما مرجع هستید، ناگهان نیازی به پیوند ندارید … در واقع، یک استدلال بدبینانه وجود دارد که این نهادهای نظارتی در واقع نمی خواهند از قدرت خود استفاده کنند! NICEIC و FCA توسط شرکت هایی که به آنها خدمت می کنند بودجه دریافت می کنند. آسان کردن مردم برای شکایت از یک عضو فقط کار برای بدن ایجاد می کند، بدون درآمد اضافی. غم انگیز است اما واقعیت دارد! قدرت واقعاً می تواند فاسد کند.

موسسات دانشگاهی

منبع دیگر قدرت در دانشگاه و به ویژه در مقالات دانشگاهی نهفته است. اکثر مقالات معتبر دانشگاهی در Google Scholar فهرست می شوند. این یک فرصت بسیار واقعی برای ایجاد پیوند است و می تواند به مهاجرت از یک ستون “تخصص” به ستون “مقام” قدرتمندتر کمک کند. این استراتژی در ابتدا دارای یک مانع برای ورود است. شما باید یک مقاله آکادمیک (به نام شما) منتشر شده در یک نشریه فهرست شده در Google Scholar دریافت کنید. ممکن است خود مقاله به سایت شما پیوند داده شود، یا ممکن است Google با شناسایی نویسنده این ارتباط را ایجاد کند. در هر صورت، اگر اشخاص ثالث به انتشارات پیوند دهند، توسط انجمن به رسمیت شناخته می‌شوید و وب‌سایتی که به آن پیوند می‌دهد، ستون اقتدار آنها را برآورده می‌کند. این آسان‌تر شده است زیرا Google Scholar تعداد نقل قول‌هایی را که به یک نشریه می‌بیند نشان می‌دهد و نحو استناد رسمی را ارائه می‌کند.

در طول MBA، متوجه شدم که دائماً از این پیوندهای استنادی برای پشتیبان گیری از استدلال هایم استفاده می کنم. بنابراین پیگیری فعالانه این استراتژی می تواند به افزایش استنادها کمک کند. (به نظر من) بدیهی است که تعداد استنادها یک عامل رتبه بندی در الگوریتم Google Scholar است.

اقتدار شوید: کتاب را بنویسید

اگر نمی توانید راهی برای نوشتن و انتشار یک مقاله دانشگاهی پیدا کنید، شاید بتوانید کتابی در مورد موضوعی که می خواهید مرجع آن شوید بنویسید. این رویکردی بود که برای من بسیار خوب کار کرد. من کتابی در مورد Entity SEO نوشتم و از طریق شرکتم آن را در آمازون منتشر کردم. البته، کتاب باید در واقع سعی کند آخرین کلمه در مورد موضوع باشد. اما اگر اینطور باشد، شما شروع به جذب لینک و بیشتر خواهید کرد! متأسفانه، آمازون URL ها را به عنوان پیوند در فروشگاه خود نشان نمی دهد – اما این مانع من نمی شود که به صفحات شخصی خود در بیوگرافی نویسنده خود پیوند دهم.

علاوه بر این (و این مهم است)، تلاش برای مرتبط کردن کتاب آمازون با نویسنده به ایجاد موجودیت ها و روابط در نمودار دانش گوگل کمک می کند. این ممکن است به طرق مختلف باشد، اما به نظر می‌رسد که بنیاد ویکی‌مدیا هم آمازون و هم Goodreads.com را به‌عنوان نقل‌قول‌های مناسبی برای ایجاد سابقه برای یک نویسنده در نظر می‌گیرد. من قبلاً قبل از این ورودی یک پانل دانش برای خودم داشتم – اما وقتی این اتصالات ایجاد شد، بیوگرافی پانل دانش من از “Internet Marketer” به “Author” تغییر کرد. من آن را می گیرم!

دیکسون جونز – نویسنده

این بدان معناست که ویکی‌مدیا صفحه اصلی من را می‌شناسد و به آن استناد می‌کند. در حالی که این پیوند “دنبال کردن” نیست، من بسیاری از سئوکاران سخت افزاری را نمی شناسم که از هرگونه نقل قول از ویکی مدیا خودداری کنند.

به یاد داشته باشید – این یک راه سریع برای به دست آوردن لینک نیست، اما یک راه خوب برای ایجاد اقتدار در جایگاه شما است و این همان جایی است که اهرم ایجاد لینک ممکن است از آن نشات بگیرد.

آخرین پست های دیکسون جونز (همه را ببین)