افزایش مشارکت توسعه دهندگان در تست نرم افزار با گیمیفیکیشن

چکیده و 1 مقدمه

2.1 تست نرم افزار

2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار

3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار

3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins

3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست

4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار

4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان

4.4 تجزیه و تحلیل داده ها

4.5 تهدید برای اعتبار

5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟

5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟

5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟

6 کارهای مرتبط

7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

2.1 تست نرم افزار

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به ابزارها و معیارهای مختلفی دسترسی دارند که به آنها کمک می‌کند تا نحوه بهبود تست‌های خود را شناسایی کنند، مانند پوشش کد، که عبارات، شاخه‌ها یا مسیرهای اجرایی را شناسایی می‌کند که توسط آزمایش‌ها پوشش داده نشده‌اند. این اندازه‌گیری با ثبت بخش‌هایی از برنامه که در طول اجرای آزمایش به دست می‌آیند، به دست می‌آید، که در نتیجه فهرستی از خطوط کد کشف نشده، درصد کد تحت پوشش، و تجسم پوشش به دست می‌آید. [53]. تجزیه و تحلیل جهش [28] با وارد کردن خطاهای مصنوعی (جهش یافته ها) در یک برنامه و بررسی کارایی مجموعه های آزمایشی را ارزیابی می کند.

Source link