نویسندگان:
(1) Eilidh Jack، دانشکده ریاضیات و آمار، دانشگاه گلاسکو، گلاسکو، G12 8QQ ([email protected])
(2) کریگ الکساندر، دانشکده ریاضیات و آمار، دانشگاه گلاسکو، گلاسکو، G12 8QQ ([email protected])
(3) الینور جونز، گروه علوم آماری، دانشگاه کالج لندن، لندن، WC1E 7HB ([email protected]).
جدول پیوندها
5 بحث
هدف از این مطالعه بررسی تأثیرات عنصر گیمیفیکیشن در درس علوم ریاضی که به صورت وارونه تدریس می شود بود. این مطالعه سطوح درگیری را با آزمونهای قبل از سخنرانی قبل و بعد از ارائه مداخله گیمیفیکیشن مقایسه کرد. مقایسهها در بین ترمها (دورههای مختلف، دانشجویان مشابه) و بین سالهای تحصیلی (یک دوره، دانشجویان مختلف) انجام شد. مطالعه ما نشان داد که در هر دو مورد، سطح مشارکت (که با درصد متوسط دانشآموزانی که آزمونهای قبل از سخنرانی را قبل از جلسات حضوری مرتبط انجام میدهند اندازهگیری میشود) در مقایسه با دورهای که در آن Level Up بود، به طور قابلتوجهی بالاتر بود! اجرا نشد. اگرچه سطح مشارکت در طول هر ترم کاهش یافت، اما در مقایسه با ترم یا سال قبل، برای هر هفته به طور قابل توجهی بالاتر بود. این نتایج شواهد قانع کننده ای ارائه می دهد که معرفی یک…